    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 31 Jan 2019 06:51:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:19:59 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Nie z zalando tylko z c&a ;P

    Trafiłeś mnie

    > I tylko wtedy jak się komuś strasznie śpieszy.
    > Bo na wydanie tych bodajże 1500zł jest 3 miesiące.
    > Jak ktoś kartą nie płaci to pakowanie się w taką promo jest kłopotem.
    > Jak ktoś kartą i tak płaci, to dla "średnio inteligentnego matoła"
    > (TM moja wychowawczyni z liceum) płacenie tą czy inną kartą nie >powinno stanowić
    żadnego problemu.

    Przypomnij ile masz kart?
    Bo prawdziwy wiśnioppożeracz na jednej karcie nie kończy
    1500 z citka, a jeszcze ze tak slangiem pojadę, kupa, krokodyl, żaba, żubr, milek-
    pewnie o czymś zapomniałem? O revolwer i jakieś cyfry(24?)jeszcze się tu przewijało.
    No i drugi zestaw na żonę trzeci na mamę czy inną teściowa
    Różne hobby ludzie mają ja szanuję i takie jak wyżej. Nic mi do tego, ale ze to grupa
    dyskusyjna to i dyskutujemy

    > Ale co ja poradzę na cudze blokady mentalne?

    Tam błędy od razu. Niektórzy wolą normalność. Tak przynajmniej z mojej perspektywy to
    wygląda.

    > Do promo citka nie namawiam, bo nie mam z nimi programu partnerskiego czy poleceń
    ;>

    O widzisz- coś przegapiłeś, zaniedbałeś. Jakieś samokaranie sobie wymyśl bo kasa koło
    nosa przelatuje;)Albo reklamację do Citka złóz czy tam do ich działu retencji że
    Eneuel ma program poleceń a Ty nie

    > Jednak z doświadczenia szczerze stwierdzę, że proces jest bezproblemowy
    > - chyba że dla kogoś kurier to jest problem. Kruczków i drobnych druczków też brak.
    > Ja reklamowałem otrzymany telefon, bo dali LG K8 (2017) Dual SIM,
    > a miał być "zwykły" LG K8 (2017) - różnica jest taka, że dual sim nie >ma NFC, a mi
    na tym zależało.

    Ano pisałem że reklamacje tez w pakiecie trzeba uwzględnić.
    Dali Tobie z tym NFC czy drogę sądowa potestujesz?
    A niby drobnych kruczków nie ma.
    Ile miesięcznie reklamacji składasz?

    > Ale z tym redmi 6a wszystko jest jasne od samego początku

    Żeby się upewnić musiałeś warunki promocji, regulamin itp przeczytać ze zrozumieniem.

    Można to na kiblu robić to niby straty czasu nie będzie ale niekoniecznie dla
    wszystkich pasjonujące jest czytanie regulaminów.
    Szanuj innych.

    > (no, może tylko koloru sobie nie można wybrać).

    Można reklamować jak przyślą różowy

    > Dodatkowo do telefonu można jeszcze 150zł wycisnąć - ale jak ktoś nie >chce to jego
    sprawa, a je nie jestem taki, żeby chować dla siebie >wiedzę o możliwościach działów
    retencji testowanych banków (porządne są >w citku, milku i santanderze).

    Czyli trzeba idiotę z siebie robić co to niby rezygnuje a później z drążącym sercem
    czeka na telefon z działu retencji żeby drżącym głosem wycofać rezygnację.
    I to wszystko razy kilka bo działy retencji mają milek, żaba itp stworzenia.
    A jak dział retencji nie zadzwoni to reklamacje piszesz?