  • Data: 2019-02-12 09:05:25
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Skusiłem się na tą promocję, złożyłem wniosek wraz z dokumentami 1
    lutego, dzisiaj mamy 12 lutego i całkowity brak kontaktu ze strony
    banku. Pozwoliłem sobie zadzwonić do "banku" City. Oczywiście wniosek
    wpłynął, natomiast Pani nie ma pojęcia dlaczego nie ma jakiejkolwiek
    decyzji. NASZ BANK ROZPATRUJE WNIOSKI W MAX 48 Godzin. Jestem
    zachwycony, że jestem tak niespotykanym klientem, że bank potrzebuje
    mnie prześwietlać przez dwa tygodnie, sprawdzając pewnie czy nie
    figuruję w jakiejś spółce na Cyprze.

    CezaryT