  • Data: 2019-02-12 13:22:08
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten typ tak miewa. Ja na reakcję przy zakładaniu darmowej KK gold czekałem przez
    miesiąc - i już byłem prawie przekonany, że ktoś mi dane wyłudził.
    > Może akurat masz tak wysokie dochody, że citi chce koniecznie uszczęśliwić Cię
    jakimś mega-limitem - bo u nich nie da się wybrać, sami zawsze przydzielają tyle, ile
    tylko mogą (zmniejszyć można bez problemu wiadomością w ST) - i musisz przejść przez
    analityka, co akurat na narty pojechał (miesiąc czekałem też w db na moją pierwszą
    KK, bo akurat były wakacje, a mi się 20k limitu zachciało).
    > Albo przytykają się sami promocjami, albo masz pecha - nie pozostaje nic innego jak
    poganiać.
    > Ale powiedz, w jaki sposób od razu złożyłeś wniosek z dokumentami? Jakimi?

    Do wniosku załączyłęm skan dowodu, wyciąg z konta - 3 miesiące, pit,
    potwierdzenie zapłaty podatku za 2018. Dostałem potwierdzenie na maila.
    Za chwile faktycznie zadzwonił konsultant, że dokumenty "nie doszły" z
    wnioskiem. Poprosił o jeszcze raz przesłanie na f...@c...com, ja z
    kolei poprosiłem o zmniejszenie absurdalnego dla mnie limitu karty do
    kwoty 10tys zł. Dostałem drugiego maila potwierdzającego i na tym nasz
    kontakt się urwał.

    CezaryT