  • Data: 2019-02-04 12:30:07
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A zapłatę załatwiam zwykle idąc z wózeczkiem do carrefoura po 3 zgrzewki wody i w
    kasie samoobsługowej, jak nie ma kolejki, płacę za każdą zgrzewkę inną kartą.
    > I jakimś specjalnym wyjątkiem nie jestem, bo pani z obsługi sytuacja nie dziwi,
    jeszcze nigdy nikt mnie zapytał, czemu tak robię, jedynie w sobotę o to, czy te dwie
    zgrzewki z drugiej strony kasy już zapłacone.

    Ja jeszcze jestem na etapie że bym się wstydził.
    Szpaner czy co? :-)

    PS. Ja jak będę chciał zaszpanować to będę chodził ze starą nokią a
    muzyki słuchał z kasety :-)