  • Data: 2019-02-01 22:33:44
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.02.2019 o 18:14, z pisze:
    > A ja taki dziwny jestem że wolę godzinę dziennie więcej popracować i
    > mieć parę stówek więcej w miesiącu.
    1. Mało kto ma taki komfort, żeby mógł sobie zażyczyć godzinkę więcej
    płatnej roboty.
    2. zależy ile dostaniesz za tą godzinę roboty. jak 50zł - to się nie
    dziwię że kręcisz nosem na promocje bankowe, ale....
    3. ...po kija czytasz tą grupę? Żeby się pośmiać z cebulaków?
    > Mam święty spokój, nie muszę o kartach pamiętać a pieniążki same
    > przychodzą na konto. Promocja się nigdy nie skończy a i portfel od kart
    > nie pęknie ;-)
    4. te karty "nosimy" w telefonie
    5. masz 20 godzin w miesiącu z życia mniej. A ja przy okazji marnowania
    czasu na promocje bankowe, dzieci uczę jakie są plusy i minusy kredytówki.

    mało kto może godzinę dziennie