  • Data: 2019-02-04 14:04:20
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolejki nie ma, więc nikomu nie przeszkadzasz.

    "Patrz mamo ten pan płaci aż trzema kartami za zakupy.
    My synku na jednej karcie mamy tyle pieniędzy że wystarczy na całe
    zakupy" :-)

    > Masz działającego walkmana na kasety? I kasety?

    W Jula były po 4 zł sztuka nowe maxelle a na szrotach kupujesz porządne
    chromowe po złotówce.

    > Mój pierwszy (i jedyny) sanyo z komunii chyba gdzieś zaginął - w piwnicy się nie
    odnalazł, ale może jeszcze leży w jednej szafce. I spora szansa, że będzie działał -
    pytanie tylko, czy się kasety przez 20 lat leżenia całkowicie nie rozmagnesowały?

    Rozmagnesowały nie ale lepiej nagrać od nowa z youtuba :-)

    Od kilku lat słucham z kaset na dość dobrych deckach kupionych z allegro
    za grosze. Może nie jest to szczyt jakości ale klimat niepowtarzalny.
    A pamiętasz ledy w Condorze? Widok bezcenny. Człowiek od razy młodszy i
    zdrowszy :-)
    Walkmena też na giełdzie kupiłem za 20 zł i działa

    > A nokie noszę E51 i 6230 - niestety ukochana 8210 już dawno się popsuła :( Ale
    trupka jeszcze mam, leży za komputerem.

    Słyszałem że elyty biznesowe do ważnej korespondencji używają tylko
    staroci :-)