  • Data: 2019-02-04 16:49:17
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2019 11:16:47 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > W ten sposób Kaczyński dał Jaruzelskiemu medal sybiraka (który mu się jak
    najbardziej należał).
    > Ale z RF tak nie pójdzie, wymagają prawdziwego skanu.

    A pdf to nie "prawdziwy skan"? Jeśli chca jpg to co za problem z .doc z wklejonym
    podpisem zrobić .jpg?
    Nie ma szans żeby się pokapowali. Urzędowe pisma, czy wypowiedzenia umów w ten sposób
    wysyłałem i problemów żadnych

    > Zaś do "normalnej" reklamacji do banku póki co nigdy jeszcze podpisu skanowanego
    nie potrzebowałem - piszesz normalnie wiadomość w ST, albo maila (tak to tylko w
    mBanku).

    A to nie wiem, nie miałem potrzeby składać reklamacji do banku jeśli mnie pamięć nie
    zawodzi.

    > "Ale zmyślasz" po raz drugi - regulamin tej promo na 2,5 strony.

    Dodaj do tego pozostałe regulaminy usług z których przecież korzystać trzeba żeby
    warunki promo spełnić i się nazbiera kilkadziesiąt

    > W obu jest. Nie boisz się?

    A czego mam się bać?

    > Może chcesz się zamienić na LG K8 Dual Sim?

    Huawei na olx wystawiłem i za dwie godziny dobry człowiek zabrał a Lenovo P2 póki nie
    rozbiję(bo właśnie przez pękniecie wyświetlaczy najczęściej tel zmieniam) to zostanie
    u mnie. To najlepszy tel jaki był i jest w ostatnich latach w rodzinie. Pomimo ze ma
    ponad 2 lata bateria trzyma u mnie ponad dwa dni, ale ja tylko dużo dzwonię. Przez
    dwa lata żona go apliakcjami itp katowała okrutnie a dawał rade
    Były/są u nas Huawei, Iphony, Xperie, LG w tym czasie a ten P2 wg mnie i żony
    najlepszy. Żona się z niego przesiadła na iphone 7 i mówi że P2 był o klase lepszy.