  • Data: 2019-02-04 11:16:45
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 17:23:00 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Oj tam. Nie odpuszczaj. 20 to za mało, 25 by się zdało.

    Spoko, spoko, znajdzie się i tyle.
    Żona ma jeszcze 5 swoich + 2 dodatkowe do moich, a i na 30 jest potencjał (jedna
    wspólna wizyta w santanderze i będziemy mieli darmowe dodatkowe, po jednej dla
    każdego, i jeszcze w milku - ale tu już by trzeba było pilnować transakcji, w citku
    dodatkowa simplicity płatna, więc nie wliczam).
    Więc musisz wyżej licytować ;P

    > Ale płacić musisz kilkoma, pamiętając gdzie jaką, wydać łacznie tez musisz więcej
    jak normalnie. Ale szanujmy i takie hobby.

    "Ale zmyślasz" (C by czarnoskóry prowadzący teleturniej w tvp dawnej, nie pamiętam,
    jak się nazywał).
    Nic nie muszę płacić więcej niż normalnie.
    I nic nie muszę pamiętać, gdzie płacić jaką - chyba że chcę skorzystać ze zniżek.

    Ponieważ te trzy debetówki, którymi muszę raz w miesiącu zapłacić, dają mi też
    darmowe wszystkie bankomaty, to i tak je ze sobą noszę.
    A zapłatę załatwiam zwykle idąc z wózeczkiem do carrefoura po 3 zgrzewki wody i w
    kasie samoobsługowej, jak nie ma kolejki, płacę za każdą zgrzewkę inną kartą.
    I jakimś specjalnym wyjątkiem nie jestem, bo pani z obsługi sytuacja nie dziwi,
    jeszcze nigdy nikt mnie zapytał, czemu tak robię, jedynie w sobotę o to, czy te dwie
    zgrzewki z drugiej strony kasy już zapłacone.

    > Kolekcjonerskie? Do czego to? Karty kolekcjonujesz w sensie plastyki?
    > To w miare normalne hobby, jedni zbierają znaczki inni sa filatelistami.

    Kolekcjonerskie są w tym sensie, że do konta w mBąku, na którym leży 0zł, mam 4
    debetówki (visa, mc, mc wośp i mc naklejka).

    > 20 kart dla jednej osoby to nie ekstremum?

    Zapewne jest, ale to Ty do normalności aspirujesz, nie ja (ja do ponad przeciętności
    oczywiście ;>
    Mowa była o promo z telefonem, czyli o jednej nowej karcie - a Ty od razu o 20.

    > Niby promocja jedna ale za chwilę będzie drugo i za niedługo 20 kart w portfelu.
    > Sam wyżej pisałeś ze pamiętać musisz o 6.

    Ja sobie z tym radzę bez większego problemu - i przede wszystkim za każdą, o której
    muszę pamiętać, dostaję pieniądze.
    Dodatkowy bonus to opóźnianie sklerozy.

    > Taki zawodowy reklamacjo skłądacz i podpisu nie masz zeskanowane w jpg?
    > Piszesz reklamacje w word, na koniec wstawiasz podpis(wstaw obrazek) w jpg, robisz
    "zapisz jako pdf" i masz gotowy dokument do wysyłki

    W ten sposób Kaczyński dał Jaruzelskiemu medal sybiraka (który mu się jak najbardziej
    należał).
    Ale z RF tak nie pójdzie, wymagają prawdziwego skanu.
    Zaś do "normalnej" reklamacji do banku póki co nigdy jeszcze podpisu skanowanego nie
    potrzebowałem - piszesz normalnie wiadomość w ST, albo maila (tak to tylko w mBanku).

    > Albo nie chce mu się kilkanascie/kilkadziesiąt stron pdf czytać

    "Ale zmyślasz" po raz drugi - regulamin tej promo na 2,5 strony.

    > Pocieszę Ciebie- nawet nie wiem czy mam nfc w telefonie(aktualnie lenovo p2,
    wcześniej huawei p8) bo póki co do niczego mi to potrzebne nie jest

    W obu jest. Nie boisz się? Może chcesz się zamienić na LG K8 Dual Sim?

    > A jak jednak nie zadzwonią to okazja do reklamacji napisanie będzie;)

    Zadzwonić to na pewno zadzwonią, niekoniecznie coś zaproponują - ale jak zaproponują
    to jest się do przodu.

    > Ale zadzwonią i dadzą 12,5zł moneycośtam(skoro najpierw było 200zł potem 50zł);)

    Najpierw było 100, teraz 50, więc jeszcze szansa na 25 ;P