  • Data: 2019-01-31 17:22:58
    Temat: Re: smartfon Xiaomi Redmi 6a w ofercie na start!!!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 16:31:37 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Właśnie dobiłem do 20 - ale to już szczyt, jedna jest na wypowiedzeniu.

    Oj tam. Nie odpuszczaj. 20 to za mało, 25 by się zdało.

    > Pamiętać o czymkolwiek muszę dla 6 z nich:

    Ale płacić musisz kilkoma, pamiętając gdzie jaką, wydać łacznie tez musisz więcej jak
    normalnie. Ale szanujmy i takie hobby.

    > Pozostałe bezwarunkowo za darmo - a są to 3 kredytówki (w tym jedna na
    wypowiedzeniu), 2 naklejki, karta curve, N26 - KD euro, IKA w euro oraz 6 debetówek
    złotówkowych - w tym 2 z darmowymi wszystkimi bankomatami w PL i 3 kolekcjonerskie z
    mBąka.

    Kolekcjonerskie? Do czego to? Karty kolekcjonujesz w sensie plastyki?
    To w miare normalne hobby, jedni zbierają znaczki inni sa filatelistami.

    > Ale chcesz dyskutować w temacie czy wszystko sprowadzić do ekstremum?

    20 kart dla jednej osoby to nie ekstremum?

    > Póki co była dyskusja o wzięciu udziału w jednej promocji, i to w sytuacji, gdy
    ktoś i tak kartą płaci - czyli przede wszystkim kupuje w miejscach, gdzie kartą można
    płacić i wymagany obrót tak czy siak robi.

    Niby promocja jedna ale za chwilę będzie drugo i za niedługo 20 kart w portfelu.
    Sam wyżej pisałeś ze pamiętać musisz o 6.

    > Jeśli za "normalność" masz większość (w sumie tak się to definiuje) to "normalny"
    człowiek w PL nie ma też żadnych oszczędności.

    I 20 KK

    > Normalność nie jest równa pozytywności.

    Każdemu jak kto woli

    > Nie dali i już mi się nie chciał do Rzecznika Finansowego z tym iść.
    > Tu masz rację, zasługuję na ubiczowanie za lenistwo ;P
    > Na usprawiedliwienie napiszę tylko, że RF sam utrudnia - pismo trzeba wydrukować,
    podpisać i dopiero własnoręcznie podpisane zeskanować i wysłać.

    Taki zawodowy reklamacjo skłądacz i podpisu nie masz zeskanowane w jpg?
    Piszesz reklamacje w word, na koniec wstawiasz podpis(wstaw obrazek) w jpg, robisz
    "zapisz jako pdf" i masz gotowy dokument do wysyłki

    > Kochana UE wymusiła na banksterach pisanie regulaminu językiem zrozumiałym dla
    każdego o "normalnym" IQ.
    > Jeśli ktoś tego nie potrafi zrozumieć przy pierwszym czytaniu,

    Albo nie chce mu się kilkanascie/kilkadziesiąt stron pdf czytać

    >niech lepiej w ogóle z usług bankowych nie korzysta.

    Rada całkiem dobra.
    Leniwy jestem dlatego z usług bankowych korzystam w minimalnym zakresie, z KK nie
    korzystam wcale

    > I tym bardziej z promocji - bo to nie są "punkty czerwone", czyli każdemu po równo,
    tylko zielone: "każdemu wg jego możliwości".

    Widocznie stwierdzili ze masz za małe możliwości na obsługe nfc i przysłali fona bez
    nfc
    Pocieszę Ciebie- nawet nie wiem czy mam nfc w telefonie(aktualnie lenovo p2,
    wcześniej huawei p8) bo póki co do niczego mi to potrzebne nie jest

    > Echh, nieśmiały jakiś jesteś?
    > To oni dzwonią, to im zależy i to oni proponują.
    > A Ty się łaskawie zgadzasz ;P

    A jak jednak nie zadzwonią to okazja do reklamacji napisanie będzie;)
    Ale zadzwonią i dadzą 12,5zł moneycośtam(skoro najpierw było 200zł potem 50zł);)