  • 21. Data: 2005-01-29 20:44:33
    Temat: Re: przelew
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 29 Jan 2005 21:15:02 +0100, "szafi" <s...@o...pl> wrote:

    >nie odpisuj jak masz pisac nie na temat.

    to jest na temat

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2005-01-29 20:52:49
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > nie che ciagnac tej dyskusji bo nie o to tutaj chodzi,
    > mozesz mi wierzyc lub nie, ale ja najpierw zastanowilbym sie czy z wydania
    > tych pieniedzy mialbym wiekszy pozytek czy problem,
    >
    > pamietaj ze nic w przyrodzie nie ginie...

    i dlatego tez pisze na tej grupie, chce wiedziec czy wiekszy bede miec
    pozytek... czy tez problem...
    tak jak napisales.

    pozdrawiam
    Marc.

  • 23. Data: 2005-01-29 20:55:01
    Od: "szafi" <s...@o...pl>

    > Jeśli już o tym mowa, to to jest grupa o bankach, a nie o przekrętach...

    niema co ciagnac tej dyskusji...

    dowiedzialem sie tego co chcialem, i bardzo dziekuje wszystkim ktorzy sie
    udzielali

    pozdrawiam serdecznie
    Marc

  • 24. Data: 2005-01-29 21:12:36
    Od: "inżynier Nowak" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szafi <s...@o...pl> napisał(a):

    > i dlatego tez pisze na tej grupie, chce wiedziec czy wiekszy bede miec
    > pozytek... czy tez problem...
    > tak jak napisales.

    Gdybys spytal *zanim* wydales pieniadze, to jeszcze mozna by bylo w to
    uwierzyc.

  • 25. Data: 2005-01-29 21:16:30
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik szastox napisał:

    > nie che ciagnac tej dyskusji bo nie o to tutaj chodzi,
    > mozesz mi wierzyc lub nie, ale ja najpierw zastanowilbym sie czy z wydania
    > tych pieniedzy mialbym wiekszy pozytek czy problem,

    Bo jestes bandyta.

    > pamietaj ze nic w przyrodzie nie ginie...

    Wlasnie. Szkoda, ze bandyci tak rzadko sami gina.

    Bartol

  • 26. Data: 2005-01-29 21:23:28
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2005-01-29 22:16 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Bartol Partol myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    > Bo jestes bandyta.

    > Wlasnie. Szkoda, ze bandyci tak rzadko sami gina.
    >
    > Bartol

    Zgadzając się w pełni z Twoim stanowiskiem, odnoszę wrażenie, Bartolu,
    że nawymyślałeś nie temu, któremu powinieneś.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 27. Data: 2005-01-29 21:25:03
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

  • 28. Data: 2005-01-29 21:43:24
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik yayco napisał:

    > Zgadzając się w pełni z Twoim stanowiskiem, odnoszę wrażenie, Bartolu,
    > że nawymyślałeś nie temu, któremu powinieneś.

    Hehe, ale jaja. No ale szastox tez sie nie popisal.

    Bartol

  • 29. Data: 2005-01-29 23:21:02
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > zwrotem całej kwoty z odsetkami o terminu wyznaczonego przez
    > poszkodowanego.

    Z jakimi odsetkami? może powiesz że ustawowymi ;-)))
    A jeżeli trafiło na konto do którego nie właściciel nie zagląda (np. VW -
    nie dostałem nowego tokena po pamiętnej wsypie). Jeżeli jakaś gapa wpłaciła
    tam pieniądze, to ja miałbym wypłacać odsetki za tę niezapowiadaną lokatę?

    Powiedzmy, że na chwilę zdmuchujemy "dydaktyczny smrodek", którym próbujemy
    kadzić ob. "shafi" i nie rozpatrujemy co jest dobre vs. złe, szlachetne vs.
    podłe etc.,
    ale
    co jest realne i faktyczne vs. mistyczne i życzeniowe.
    I w tym znaczeniu, najbardziej racjonalna postawa to jest - używać tej kasy,
    ale w taki sposób, żeby na żądanie można było ją wypłacić (tzn. nie kupować
    obligacji 10-letnich)

    pozdr
    trainer.

  • 30. Data: 2005-01-29 23:27:20
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 30 Jan 2005 00:21:02 +0100, "trainer" <t...@p...org>
    wrote:

    >Z jakimi odsetkami? może powiesz że ustawowymi ;-)))

    oczywiście. Jeśli nie wykaże innej szkody, to ma prawo żądać
    ustawowych.

> [...]
    >tam pieniądze, to ja miałbym wypłacać odsetki za tę niezapowiadaną lokatę?

    od terminu, który "gapa" wyznaczy Ci na zwrot - tak

    >ale
    >co jest realne i faktyczne vs. mistyczne i życzeniowe.

    to jest realne. Pewnego dnia ś.p. Telepekao zignorowało mój przecinek
    w kwocie (oddzielający grosze) i "się przelało" 10 czynszów za garaż.
    Wyjaśniłem rzecz z właścicielem nieruchomości, poprosiłem o zwrot.
    Nic. Wezwałem więc do zwrotu na piśmie, wyznaczyłem termin i dostałem
    com chciał z odsetkami.

    --
    Jarek Andrzejewski