  • 31. Data: 2005-01-29 23:29:53
    Temat: Re: przelew
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > to jest realne. Pewnego dnia ś.p. Telepekao zignorowało mój przecinek
    > w kwocie (oddzielający grosze) i "się przelało" 10 czynszów za garaż.
    > Wyjaśniłem rzecz z właścicielem nieruchomości, poprosiłem o zwrot.
    > Nic. Wezwałem więc do zwrotu na piśmie, wyznaczyłem termin i dostałem
    > com chciał z odsetkami.

    Dobra. Ale Ty wiedziałeś komu przelałeś. A jeśli ktoś nie wie?

  • 32. Data: 2005-01-29 23:52:34
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > od terminu, który "gapa" wyznaczy Ci na zwrot - tak

    No to jeszcze ustalmy, w jakim trybie ma nastąpić to wyznaczenie
    Może wystarczy anons na pl.biznes.banki a może mail pocztą wewnętrzną w VW ?

    > Wezwałem więc do zwrotu na piśmie, wyznaczyłem termin i dostałem
    ^^^
    oto jest "termin" o którym mówiłeś i to nie dotyczy tego gościa który zaczął
    wątek

    pozdr
    trainer

  • 33. Data: 2005-01-30 00:13:45
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 30 Jan 2005 00:29:53 +0100, Wojciech Nawara
    <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    >Dobra. Ale Ty wiedziałeś komu przelałeś. A jeśli ktoś nie wie?

    no, jeśli nie jest w stanie przeczytać wyciągu, to ja przepraszam: nic
    nie mówiłem :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 34. Data: 2005-01-30 00:14:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 30 Jan 2005 00:52:34 +0100, "trainer" <t...@p...org>
    wrote:

    >No to jeszcze ustalmy, w jakim trybie ma nastąpić to wyznaczenie
    >Może wystarczy anons na pl.biznes.banki a może mail pocztą wewnętrzną w VW ?

    myślę, że znacznie odpowiedniejszy będzie tradycyjny list polecony

    >^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^
    >oto jest "termin" o którym mówiłeś i to nie dotyczy tego gościa który zaczął
    >wątek

    jeśli zostanie wezwany, to będzie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 35. Data: 2005-01-30 00:17:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > no, jeśli nie jest w stanie przeczytać wyciągu, to ja przepraszam: nic
    > nie mówiłem :-)

    Ech... o pomyłce mówiłem, Shrek...

    Tylko niech mi nikt nie wmawia, że to niemożliwe...

  • 36. Data: 2005-01-30 00:46:51
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Hehe, ale jaja. No ale szastox tez sie nie popisal.

    jaj tu zadnych nie widze, za to widze ze powinienes zwracac wieksza uwage
    na to, co i komu odpowiadasz...

    --
    szastox

  • 37. Data: 2005-01-30 00:56:04
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Hehe, ale jaja. No ale szastox tez sie nie popisal.

    jaj tu zadnych nie widze, za to widze ze powinienes zwracac wieksza uwage
    na to, czy odpowiadasz temu, komu chciales odpowiedziec...

    --
    szastox

  • 38. Data: 2005-01-30 01:00:37
    Od: "szastox" <s...@g...pl>

    > Bo jestes bandyta.

    nie widze w tym nic bandyckiego... moglbys rozwinac swoja mysl?

    --
    szastox

  • 39. Data: 2005-01-30 09:57:26
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > nie widze w tym nic bandyckiego... moglbys rozwinac swoja mysl?

    Juz to robie. Bandyctwem jest zastanawianie sie, czy oddac komus to co
    jego, czy moze jednak nie i skorzystanie z okazji.

    Bardziej obrazowo. Idziesz sobie chodnikiem. Przed Toba idzie jakis
    klient. Nagle wypada mu portfel. Gruby. Jedynym wlasciwym zalatwieniem
    sprawy jest podniesienie portfela i zwrocenie go wlascicielowi. Kazdy
    inny przyadek typu "a moze sprawdze co tam ma ciekawego", "a moze wezme
    troche kasy, bo mi sie nalezy znalezne", "a moze nie oddam, bo tam jest
    100 tys. i moze nie ma swiadkow" to bandyctwo. Tak po prostu.

    Tylko dlaczego ja musze tutaj tlumaczyc oczywistosci? To przeciez nie
    jest pl.resocjalizacja ani pl.wychowanie.

    Bartol

  • 40. Data: 2005-01-30 09:58:14
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > jaj tu zadnych nie widze, za to widze ze powinienes zwracac wieksza uwage
    > na to, czy odpowiadasz temu, komu chciales odpowiedziec...

    Jaja sa takie, ze swoja wypowiedzia doskonale wpasowales sie w postawe
    tego co przejadl kase i nie chce oddac.

    Bartol