  • 11. Data: 2003-04-03 10:18:04
    Temat: Re: promocja KK w WBK
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"

    tez ją mialem ale banku Gdanskiego juz nie ma wiec karty tez

    dawali darmo na przejsciu do M. ale nie wzialem :-)

    > a czy w ogole jakis bank oferuje VC debetowa sprzezona z kontem (nie mowie
    > kartach charge czy gold) ?

    VC debetowa musi byc zwiazana z rachunkiem jak sama nazwa wskazuje
    mniej bankow daje VC charge lub KK chociaz to wlasnie te sie pojawiaja coraz
    czesciej a debetowe zanikaja.

    debetowa VC jest np w BPH PBK (jeszcze)

    a co masz przeciwko VC charge (platne pozniej) jesli nie pobieraja prowizji
    % - tak jest np w Nordei lub Fortisie. Jedyna ich wada ze trzeba uwazac by
    nie przekroczyc limitu, ale to sie bierze karte ktorej operacje widac na www
    :-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2003-04-03 10:21:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    http://www.multibank.pl/oferta/karty.jhtml

  • 13. Data: 2003-04-03 10:29:40
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    blad wrote:

    > VC debetowa musi byc zwiazana z rachunkiem jak sama nazwa wskazuje

    ale sa karty zwiazane z avista - jak np. w Pekao a niekoniecznie z kontem.

    > mniej bankow daje VC charge lub KK chociaz to wlasnie te sie
    > pojawiaja coraz czesciej a debetowe zanikaja.
    >
    > debetowa VC jest np w BPH PBK (jeszcze)

    widze ze w multi tez.

> [...]
    > prowizji % - tak jest np w Nordei lub Fortisie. Jedyna ich wada ze
    > trzeba uwazac by nie przekroczyc limitu, ale to sie bierze karte

    z charge biora procenty jak sie bierze z bankomatu. I wtedy musisz miec 2
    karty - do zakupow i do bankomatu. Ja lubie prostote i chetnie poslugiwalbym
    sie jedna karta wszedzie - a to najlepiej zapewnia VC debetowa. Musze
    zastanowic sie nad tym Multibankiem :-) Chociaz 35zl za VC debetowa to duzo
    skoro mozna teraz tam miec VC kredyowa za podobna cene wiec poki co wygrywa
    kredytowa...

    D.

  • 14. Data: 2003-04-03 10:38:36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > za VC debetowa to duzo skoro mozna teraz tam miec VC kredyowa za
    > podobna cene wiec poki co wygrywa kredytowa...

    Ale kredytowej tez nie wezmiesz do bankomatu
    :-)

    M.

  • 15. Data: 2003-04-03 10:39:26
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > debetowa VC jest np w BPH PBK (jeszcze)

    JUZ nie - mi w marcu nie wznowili :-(

    M.

  • 16. Data: 2003-04-03 10:44:59
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Ale kredytowej tez nie wezmiesz do bankomatu
    > :-)

    to fakt. Ale zarobie pare zlotych na odsetkach :-) Za to to sie nawet
    pomecze z druga karta do bankomatu...:-)
    Poza tym w przypadku VC Multibanku karta dodatkowa kosztuje nastepne 35zl a
    wiec 2 karty to 70zl. To zaczyna sie zblizac do oferty KK innych bankow (np.
    za 2 KK BZWBK placi sie ok. 90zl). Poniewaz bank zaoszczedzilby na zbednych
    kartach plaskich i na odsetkach (jak w przypadku KK) to VC debetowa powinna
    byc bardzo tania - na poziomie ok. 15-20zl. Wowczas karty plaskie bylyby
    zbedne a KK zbyt drogie. Moza mBank wzorem Multi wprowadzi taka tania VC
    debetowa ?

    D.

  • 17. Data: 2003-04-03 12:09:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"
> [...]
    poslugiwalbym
    > sie jedna karta wszedzie - a to najlepiej zapewnia VC debetowa.

    najpierw zastanow sie co piszesz - nie pamietam zeby wypukla karta VC
    debetowa kiedykolwiek w jakims bankomacie byla bez prowizji obslugiwana
    - zobacz sobie na www.karty.pl - VC Gdanskiego jest jeszcze opisana

    poniewaz VC charge z bankomatu sie nie wyplaca wiec twoja odpowiedz jest bez
    sensu
    *** blad ***

  • 18. Data: 2003-04-03 12:11:59
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > JUZ nie - mi w marcu nie wznowili :-(

    to nie musze prosic o wstrzymanie odnawiania? - cos ci napisali na ten
    temat?

    zagladalem w Sezamie do punktu "zamawianie kart" - VC nadal oferuja a na
    dodatek jeszcze PBK Start - o Maestro oczywiscie ani slowa :-))
    *** blad ***

  • 19. Data: 2003-04-03 12:18:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > najpierw zastanow sie co piszesz - nie pamietam zeby wypukla karta VC
    > debetowa kiedykolwiek w jakims bankomacie byla bez prowizji obslugiwana

    W jakims konkretnym banku czy w ogole? Debetowa VC Pekao ma wyplaty z
    bankomatow wlasnych banku bez prowizji. I bez limitu 8-)

    MJ

  • 20. Data: 2003-04-03 12:19:18
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    blad wrote:
> [...]
    >
    > najpierw zastanow sie co piszesz - nie pamietam zeby wypukla karta VC
    > debetowa kiedykolwiek w jakims bankomacie byla bez prowizji

    alez karty debetowe wypukle z reguly wyplacaja gotowke z konta bez prowizji
    ! Tak jest w przypadku VC Multibanku czy VC Pekao (ale tu z rachunku
    avista).

    > poniewaz VC charge z bankomatu sie nie wyplaca wiec twoja odpowiedz
    > jest bez sensu

    Moja odpowiedz wyjasnia dlaczego nie lubie kart charge. Zamiast charge to
    wole wziac normalna kredytowki. A najchetniej chcialbym tania VC debetowa z
    moziliwoscia placenia w sieci i wyplaty gotowki z bakomatu. A jeszcze
    chetniej Matercarda debetowego o takich funkcjach - ale to juz chyba
    marzenie scietej glowy...

    D.