  • 31. Data: 2003-04-04 21:59:18
    Temat: Re: promocja KK w WBK
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl>

    boa wrote:

    > mysle ze chca przejac klientow lukasa z promocji z przed dwoch lat -
    > ten termin jednoznacznie na to wskazuje chyba dokladnie w takim
    > czasie wydawali KK lukasa
    > przypuszczam ze lukas straci 70% starych klientow...

    Mnie chyba nie. WBK ocenil moja zdolnosc kredytowa jako za niska dla KK
    o zadanym limicie. Bo czesc dochodow mam z umow o dzielo.
    W Lukasie po prostu nie odwolam karty.
    Odwiedze jeszcze Multi. Moze oni mnie zaakceptuja ?

    MichalL

  • 32. Data: 2003-04-05 09:22:17
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał

    > A tak w ogóle, to czemu nie ten z millennium? Na pierwszy rzut oka wydał się
    > tańszy, ale w szczegóły dodatkowych usług nie wnikałem. Jakieś wskazówki?

    Ubezpieczenie.
    http://www.kartybankowe.net/kkpodst-f.html