  • 1. Data: 2003-04-02 11:44:36
    Temat: czek Bank of America
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam do zrealizowania czek od firmy z banku : "bank of America" .
    Podpowiedzcie gdzie można go zrealizować i czy długo czeka się na taką
    realizację.

  • 2. Data: 2003-04-02 12:12:03
    Temat: Re: czek Bank of America
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Wioletta Bogusz napisał:
    > Witam!
    > Mam do zrealizowania czek od firmy z banku : "bank of America" .
    > Podpowiedzcie gdzie można go zrealizować i czy długo czeka się na taką
    > realizację.

    Np. Pekao, czas oczekiwania na realizacje 1 miesiac + czas spedzony w
    kolejkach: do dysponenta przy skladaniu zlecenia, drugi raz do
    dysponenta przy realizacji zlecenia i trzeci raz do kasy.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-04-02 12:35:23
    Od: "Wioletta Bogusz" <w...@p...onet.pl>

    > Np. Pekao, czas oczekiwania na realizacje 1 miesiac + czas spedzony w
    > kolejkach: do dysponenta przy skladaniu zlecenia, drugi raz do
    > dysponenta przy realizacji zlecenia i trzeci raz do kasy.

    Właśnie podzwoniłam po bankach i jestem przerażona....W dobie internetu,
    faxów i jeszcze nie wiadomo czego banki potrzebują na uzgodnienia pomiędzy
    sobą od miesiąca do dwóch. To jest straszne.

    Wiola

  • 4. Data: 2003-04-02 12:36:54
    Temat: Odp: czek Bank of America
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Bartol Partol <b...@p...c> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b6ejrb$1rj$...@a...news.tpi.pl...

    > Np. Pekao, czas oczekiwania na realizacje 1 miesiac + czas spedzony w
    > kolejkach: do dysponenta przy skladaniu zlecenia, drugi raz do
    > dysponenta przy realizacji zlecenia i trzeci raz do kasy.

    Koszt: min. 10 zł

  • 5. Data: 2003-04-02 13:09:56
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > Właśnie podzwoniłam po bankach i jestem przerażona....W dobie internetu,
    > faxów i jeszcze nie wiadomo czego banki potrzebują na uzgodnienia pomiędzy
    > sobą od miesiąca do dwóch. To jest straszne.

    Chyba jeszcze gorsze jest to, ze w dobie nowych technologii mozna
    jeszcze poczekac ponad godzine w kolejce w banku.

    Co do Pekao. Generalnie sa debilami. Realizowalem kilka czekow
    wystawionych przez te sama osobe na blankietach tego samego banku. Za
    kazdym razem musialem czekac miesiac na realizacje, mimo ze sciezka
    zostala przetarta i sprawdzona przy pierwszym czeku.

    Znajomy majac podobna sytuacje za drugim razem zrobil w banku dzika
    awanture, przechodzac przez rozne szczeble, az do dyrektora oddzialu.
    Kolejne czeki realizowal w 2 dni. Tez Pekao, ale inne miasto.

    Bartol