  • 21. Data: 2003-04-03 12:20:20
    Temat: Re: promocja KK w WBK
    Od: m...@o...pl

    > najpierw zastanow sie co piszesz - nie pamietam zeby wypukla karta VC
    > debetowa kiedykolwiek w jakims bankomacie byla bez prowizji obslugiwana
    > - zobacz sobie na www.karty.pl - VC Gdanskiego jest jeszcze opisana

    Ja pamiętam! :-)
    Karty PBG - VISA Domestic i VISA Classic
    Karty handlobanku - MC debet i VISA.
    Ba! Nawet znam conajniej jedną kredytową bezprowizyjną - MC kredyt
    handlobanku :-)
    Choć fakt - dawno to było! :-)

    m23m

  • 22. Data: 2003-04-03 12:41:57
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"

    > alez karty debetowe wypukle z reguly wyplacaja gotowke z konta bez
    prowizji
    > ! Tak jest w przypadku VC Multibanku czy VC Pekao

    zgadza sie - faktycznie te dwie karty sa we wlasnych bankomatach bez
    prowizji
    Nawet nie przyszlo mi do glowy ze mozna miec jedna karte :-))

    nadal jednak uwazam, ze wypukla jest mniej bezpieczna i np na stacjach
    benzynowych jej nie uzywam.
    Bezpieczniej miec 2 karty:
    - VC z zapomnianym nr PIN (moze byc bezprowizyjna charge)
    - VE - na dodatek najlepiej podpieta w ramach ROR-a do osobnego subkonta
    "tylko do kart", wtedy samemu decydujesz ile dostepne jest dla VE
    Dla prostoty to mozesz sobie na VE ustwiac taki sam PIN jak na VC
    taką parkę daje np. Nordea
    *** blad ***

  • 23. Data: 2003-04-03 12:53:25
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Dave"

    > zgadza sie - faktycznie te dwie karty sa we wlasnych bankomatach bez
    > prowizji
    > Nawet nie przyszlo mi do glowy ze mozna miec jedna karte :-))

    a widzisz :-)
    ja uwazam ze to byloby najprostsze i najtansze rozwiazanie zarowno dla
    klienta jak i dla banku.

    > nadal jednak uwazam, ze wypukla jest mniej bezpieczna i np na stacjach
    > benzynowych jej nie uzywam.

    a ja nie jezdze na stacje benzynowe gdzie nie przyjmuja kart :-) i zawsze
    place wypukla kredytowka, nigdy nie mialem problemow. Bardziej balbym sie
    jej uzyc w restauracji czy w malym sklepiku.

> [...]
    > dla VE
    > Dla prostoty to mozesz sobie na VE ustwiac taki sam PIN jak na VC

    ja jednak wole prostsze rozwiazanie z 1 karta VC.

    D.

  • 24. Data: 2003-04-03 14:12:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > Nawet nie przyszlo mi do glowy ze mozna miec jedna karte :-))

    Hehe ;-)) Ja swego czasu uzywalem MC w handlo...

> [...]
    > - VE - na dodatek najlepiej podpieta w ramach ROR-a do osobnego subkonta
    > "tylko do kart", wtedy samemu decydujesz ile dostepne jest dla VE

    A nie wydaje Ci sie takie rozwiazanie 'lekko' niewygodne ? IMHO lepiej jest gdy,
    do ror masz plaskacza, ale bez mozliwosci transakcji bezgotowkowych oraz
    MOTO/IO. Ew. bezgotowkowe ustalone na niskim poziome (np. do wysokosci
    ubezpieczenia).
    A do platnosci bezgotowkowych jakas dobra KK, czy charge ;-)

    --
    Witek

  • 25. Data: 2003-04-03 15:40:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"

> [...]
    > ubezpieczenia).
    > A do platnosci bezgotowkowych jakas dobra KK, czy charge ;-)

    plaska bez mozliwosci transakcji bezgotowkowych a na dodatek dobra KK
    - oba warunki sugerują citi :-))))
    czy takie karty wydaje jakis bardziej przyjazny ludziom bank - jesli tak to
    jaki?
    *** blad ***

  • 26. Data: 2003-04-03 15:40:54
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Dave" <w...@o...pl> wrote in message
    > a czy w ogole jakis bank oferuje VC debetowa sprzezona z kontem

    ja znam MultiBank i BZWBK

    K. Kowalski

  • 27. Data: 2003-04-03 16:22:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > plaska bez mozliwosci transakcji bezgotowkowych a na dodatek dobra KK
    > - oba warunki sugerują citi :-))))

    Oj, citi nie ma takich mozliwosci. Plaska z ograniczonym limitem bezgotowkowym
    to np. fortis - niestety ubezpieczenie do 2,5k a min. limit to chyba 5k
    zl -dziala tez w inecie ;-( BTW wlasnie zauwazylem, ze fortis przy wyplacie z
    bankomatu KB podaje pelna lokalizacje bankomatu - z ulica + numer ;O (w ING jest
    'tylko' ulica ;))
    A dobra karta to np. DC albo AmEx (ale nie ten z millennium) - warunki
    ubezpieczenia tych kart juz mocno wyprzedzaja ustawe o epi.

    > czy takie karty wydaje jakis bardziej przyjazny ludziom bank - jesli tak to
    > jaki?

    Dla mnie przyjazny jest Multi, ale Ty chyba nie lubisz BRE ? ;-)) A tak
    poważnie, to pełną możliwość sterowania limitami (dla poszczegolnych rodzajow
    transakcji) ma KK multi, a za chwile takze debetówki multi. W sytuacji gdy
    obecnie wiekszosc transakcji jest autoryzowana, to IMHO dosc przydatne
    narzedzie... -oczywiscie dla maniaków ;-))

    --
    Witek

  • 28. Data: 2003-04-04 16:12:42
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > A dobra karta to np. DC albo AmEx (ale nie ten z millennium) - warunki

    A jakiś inny bank wydaje Amexa w Polsce ??

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 29. Data: 2003-04-04 16:26:34
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał:

    > A jakiś inny bank wydaje Amexa w Polsce ??

    BRE Bank wydaje AmExa w PLN oraz USD, Fortis.

  • 30. Data: 2003-04-04 19:01:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]

    A tak w ogóle, to czemu nie ten z millennium? Na pierwszy rzut oka wydał się
    tańszy, ale w szczegóły dodatkowych usług nie wnikałem. Jakieś wskazówki?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko