  • 1. Data: 2003-04-02 10:04:36
    Temat: szybkosc KB24 - dzisiaj widac poprawe
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Musze odszczekac troche to co napisalem powyzej ... Dzisiaj KB24 chodzi jak
    burza. Widoczna pozytywna poprawa. Mam nadzieje, ze na dluzej.

    Pablo

  • 2. Data: 2003-04-02 10:45:40
    Temat: Re: szybkosc KB24 - dzisiaj widac poprawe
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello Pablo,
    w wiadomości <b6ecmk$t18$1@pippin.warman.nask.pl> z 2003-04-02 12:04:36
    przeczytałem:

    > Musze odszczekac troche to co napisalem powyzej ... Dzisiaj KB24 chodzi jak
    > burza. Widoczna pozytywna poprawa. Mam nadzieje, ze na dluzej.

    a kiedy korzystales? mi z samego rana udalo sie zadeklarowac dwa przelewy,
    ale juz autoryzowac ich nie dalo rady. z trudem udalo sie wylogowac a
    wlasciwie system mnie wyrzucil za bezczynnosc (!).
    --
    Laik

  • 3. Data: 2003-04-02 11:26:56
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    Szczerze mowiac mam dzisiaj dzien odszczekiwania tego co napisalem
    poprzednio:)) Znaczy przez chwile bylo bardzo dobrze, a pozniej padlo. A
    "wyrzutki" z systemu to przykra norma.

    Pablo

  • 4. Data: 2003-04-02 11:36:33
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    Dzisiaj może trochę lepiej, ale też kiepsko :(.

  • 5. Data: 2003-04-02 11:51:42
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    Hello Pablo,
    w wiadomości <b6ehh1$1s9$1@pippin.warman.nask.pl> z 2003-04-02 13:26:56
    przeczytałem:

    > Szczerze mowiac mam dzisiaj dzien odszczekiwania tego co napisalem
    > poprzednio:)) Znaczy przez chwile bylo bardzo dobrze, a pozniej padlo.

    :-)
    w slimaczym tempie, ale udalo mi sie zautoryzowac poranne przelewy i
    przeslac jeszcze jeden. na ten miesiac wystarczy KB24, norma "konkursowa"
    wykonana ;-)

    --
    Laik

  • 6. Data: 2003-04-02 11:57:44
    Od: Laik <g...@b...pl.invalid>

    > w slimaczym tempie, ale udalo mi sie zautoryzowac poranne przelewy i
    > przeslac jeszcze jeden.

    i juz nie wylogowalem sie: "Serwis KB24 jest chwilowo niedostępny. Spróbuj
    zalogować się za kilka minut." :(
    --
    Laik