    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: promocja KK w WBK
    Date: Thu, 3 Apr 2003 14:19:18 +0200

    blad wrote:
    > Użytkownik "Dave"
    >
    > najpierw zastanow sie co piszesz - nie pamietam zeby wypukla karta VC
    > debetowa kiedykolwiek w jakims bankomacie byla bez prowizji
    > obslugiwana
    > - zobacz sobie na www.karty.pl - VC Gdanskiego jest jeszcze opisana

    alez karty debetowe wypukle z reguly wyplacaja gotowke z konta bez prowizji
    ! Tak jest w przypadku VC Multibanku czy VC Pekao (ale tu z rachunku
    avista).

    > poniewaz VC charge z bankomatu sie nie wyplaca wiec twoja odpowiedz
    > jest bez sensu

    Moja odpowiedz wyjasnia dlaczego nie lubie kart charge. Zamiast charge to
    wole wziac normalna kredytowki. A najchetniej chcialbym tania VC debetowa z
    moziliwoscia placenia w sieci i wyplaty gotowki z bakomatu. A jeszcze
    chetniej Matercarda debetowego o takich funkcjach - ale to juz chyba
    marzenie scietej glowy...

    D.