  • 1. Data: 2003-04-02 10:22:09
    Temat: szybkosc MILLENET
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Jak u Was to dziala, interface podoba mi sie ale szybkosc ladowania
    kolejnych zakladek jest przerazajaca, moze ja mam tylko takiego pecha?
    pozdrawiam,
    dx

  • 2. Data: 2003-04-02 10:57:36
    Temat: Re: szybkosc MILLENET
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik dx napisał:
    > Jak u Was to dziala, interface podoba mi sie ale szybkosc ladowania
    > kolejnych zakladek jest przerazajaca, moze ja mam tylko takiego pecha?

    Generalnie dziala dosyc wolno i czasami sie zatrzymuje przy ladowaniu
    strony. Pomaga czasami odswiezenie niezaladowanej strony strony. Dziala
    mniej wiecej tak marnie jak Inteligo na poczatku.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-04-02 14:22:28
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Generalnie dziala dosyc wolno i czasami sie zatrzymuje przy ladowaniu
    > strony. Pomaga czasami odswiezenie niezaladowanej strony strony. Dziala
    > mniej wiecej tak marnie jak Inteligo na poczatku.

    Mi ładuje się wszystko bardzo szybko. Jestem podłączony do sieci miejskiej w
    Warszawie "WARMAN".
    Mam za to inne problemy - wątek z przed kilku dni "Problemy z Millennium".
    Pozdrawiam,
    Grzegorz N.

  • 4. Data: 2003-04-02 15:27:05
    Od: "MARIUSZ" <m...@p...pl>