    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: promocja KK w WBK
    Date: Thu, 3 Apr 2003 12:29:40 +0200

    blad wrote:

    > VC debetowa musi byc zwiazana z rachunkiem jak sama nazwa wskazuje

    ale sa karty zwiazane z avista - jak np. w Pekao a niekoniecznie z kontem.

    > mniej bankow daje VC charge lub KK chociaz to wlasnie te sie
    > pojawiaja coraz czesciej a debetowe zanikaja.
    >
    > debetowa VC jest np w BPH PBK (jeszcze)

    widze ze w multi tez.

    > a co masz przeciwko VC charge (platne pozniej) jesli nie pobieraja
    > prowizji % - tak jest np w Nordei lub Fortisie. Jedyna ich wada ze
    > trzeba uwazac by nie przekroczyc limitu, ale to sie bierze karte
    > ktorej operacje widac na www :-)

    z charge biora procenty jak sie bierze z bankomatu. I wtedy musisz miec 2
    karty - do zakupow i do bankomatu. Ja lubie prostote i chetnie poslugiwalbym
    sie jedna karta wszedzie - a to najlepiej zapewnia VC debetowa. Musze
    zastanowic sie nad tym Multibankiem :-) Chociaz 35zl za VC debetowa to duzo
    skoro mozna teraz tam miec VC kredyowa za podobna cene wiec poki co wygrywa
    kredytowa...

    D.