  • 1. Data: 2003-04-02 10:34:09
    Temat: tabela KIR S.A. - gdzie ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    komunikat na stronie głównej Inteligo głosi:

    "Przypominamy, że od dnia 01.05.2003 r. zgodnie z tabelą KIR S.A. jedynym
    obowiązującym numerem rozliczeniowym dla konta Inteligo jest 50 10205558.
    Nie zapomnij poinformować o tym wszystkich dokonujących wpłat na Twoje
    konto. "

    czy ktoś wie gdzie taka tabela jest dostępna ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-04-02 10:39:16
    Temat: Re: tabela KIR S.A. - gdzie ?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    plusz wrote:

> [...]
    > konto. "
    >
    > czy ktoś wie gdzie taka tabela jest dostępna ?

    Ale po co Ci ta tabela? Bo czegoś nie łapię...

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-04-02 10:39:40
    Od: j...@p...onet.pl

    > czy ktoś wie gdzie taka tabela jest dostępna ?

    Kiedyś ściągałem tabele banków, odziałów w formacie *.dbf właśnie z
    http://www.kir.com.pl/. Już ich tam nie ma?

    Jacek

  • 4. Data: 2003-04-02 10:48:15
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kiedyś ściągałem tabele banków, odziałów w formacie *.dbf właśnie z
    > http://www.kir.com.pl/. Już ich tam nie ma?

    właśnie tam nie mogę znaleźć aktualnej :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-04-02 10:50:08
    Od: "Piotr 'Merlin' Krzciuk" <m...@o...pl>

    > czy ktoś wie gdzie taka tabela jest dostępna ?

    Zobacz http://tinylink.com/?hIJblDRCRc

    Pozdrawiam,
    Piotr "Merlin" Krzciuk
    --
    Portal Europejski
    http://www.integracjaeuropejska.info

  • 6. Data: 2003-04-02 10:56:22
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    > czy ktoś wie gdzie taka tabela jest dostępna ?

    www.kir.com.pl, potem kolejno:
    - Aktualności
    - Dane z systemu ewidencji jednostek bankowych KIR S.A
    - Dane z systemu ewidencji jednostek bankowych KIR S.A.
    - na dole strony plik bazy_kir.zip

    Najnowszy jest z 1 kwietnia

    Nie podaję linka bo jest strasznie długi i by go pocięło.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 7. Data: 2003-04-02 22:18:04
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@s...onet.pl>

    plusz wrote:

    > właśnie tam nie mogę znaleźć aktualnej :(

    pobierze sobie te tabele i przeglądarkę do niej :-))
    http://www.ebanki.pl/iban/

    MJ