  • 41. Data: 2004-02-26 00:38:55
    Temat: Re: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Niewykonalne. Ja mam jeszcze o tyle ciekawą sytuację, że do połowy
    > października 6 punktów karnych i papa prawo jazdy. :-/
    > To jest na przykład przekroczenie prękości o 31 km/h ... :-(

    Wojtek, jak to niewykonalne? jedz o 31km/h wolniej

    (Nie wiem jak to robisz, ze niewykonalne, ja mam prawo j. od 1989, przebiegi
    roczne ostatnie 3 lata okolo 28-30tys/rok i czysta kartoteke)

    do pazdziernika nie ywjezdzaj z garazu ;)))

    pozdrowienia
    zbyszko janke

  • 42. Data: 2004-02-26 01:02:35
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1jf75$ksg$1@news.onet.pl...

    > Wojtek, jak to niewykonalne? jedz o 31km/h wolniej

    To nie zawsze się da zrobić. Zwłaszcza po przesiadce na nowy samochód. ;)
    Od października gdy muszę troszkę przyspieszyć, _staram_ się trzymać
    prędkości 'ograniczenie' plus 30 km/h. To i tak dużo mniej niż mi się
    zdażało. :-)
    Poza tym co ja mogę za to, że prędzej umrę, niż zatrzymam się na stopie, gdy
    _dokładnie_ widzię, że NIC nie jedzie [samobójcą też nie jestem]...
    Albo, że zacznę wyprzedzać w miejscu, gdzie nie do końca wolno, ale manewr
    jest w 100% bezpieczny. Po prostu niektóre ograniczenia są bezsensowne [z
    akcentem na niektóre].

    Inną kwestią jest to, że policja uwielbia stać w miejscach, gdzie wielu
    kierowców łamie przepisy, ale w ogóle nie ma tam stłuczek ani wypadków. Bo
    tak łatwiej ponakładać mandaty.

    > (Nie wiem jak to robisz, ze niewykonalne, ja mam prawo j. od 1989,
    przebiegi
    > roczne ostatnie 3 lata okolo 28-30tys/rok i czysta kartoteke)

    Podziwiam. Całkiem teoretycznie to już powinienem mieć jakieś 30 punktów.
    Raz mi się upiekło [i wpisali najniższy mandat 50 PLN bez punktów], a raz
    miały być 24 punkty, a było 19. :-)

    > do pazdziernika nie ywjezdzaj z garazu ;)))

    Bez przesadyzmu. ;)
    Ale staram się jeździć tak, aby nie zyskać tych 6 punktów. To może i dobrze,
    bo się uczę troszkę inaczej prowadzić. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 43. Data: 2004-02-26 01:24:50
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Od października gdy muszę troszkę przyspieszyć, _staram_ się trzymać
    > prędkości 'ograniczenie' plus 30 km/h. To i tak dużo mniej niż mi się

    ;)
    jako ze brak regul tez jest regula, mozna przyjac, ze nie lamiesz przepisow,
    skoro lamiesz je notorycznie, ale w ten sam sposob ;)

    > Po prostu niektóre ograniczenia są bezsensowne [z
    > akcentem na niektóre].

    zgadzam sie, te niektore sa czasem bardzo liczne. Racja.

    ale uwazaj na siebie, bo zabraknie nam aktywnego grupowicza

    choc powinienem to pytanie rozniez sobie zadac, jednak nie moge sie
    powstrzymac - co Ty tak pozno jescze robisz przy klawiaturze? ;)
    mam wrazenie ze jestes cala dobe przy kompie
    :-)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 44. Data: 2004-02-26 02:07:41
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> skribis:

    >Od października gdy muszę troszkę przyspieszyć, _staram_ się trzymać
    >prędkości 'ograniczenie' plus 30 km/h.

    Przyznajesz sie tak publicznie do lamania prawa?

    >Poza tym co ja mogę za to, że prędzej umrę, niż zatrzymam się na stopie, gdy
    >_dokładnie_ widzię, że NIC nie jedzie

    To chyba baardo rzadko, bo stopy sa zazwyczaj w takich miejscach w ktorych
    NIE widac dokladnie czy cos jedzie.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 45. Data: 2004-02-26 09:23:33
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:m5lq30p58id2ieu8endo9c3jvpmdj0jbtv@4ax.com...

    > Przyznajesz sie tak publicznie do lamania prawa?

    A co? Mamy tutaj policjanta, który od teraz będzie za mną łaził dzień i noc
    ? ;-)
    Albo moje słowa będą podstawą do wytoczenia mi sprawy w sądzie? ;-)

    Poza tym - kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamieniem...

    > To chyba baardo rzadko, bo stopy sa zazwyczaj w takich miejscach w ktorych
    > NIE widac dokladnie czy cos jedzie.

    Zapraszam do mnie, do Rudy Śląskiej. :-)

  • 46. Data: 2004-02-26 09:37:25
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1jht9$pjp$1@news.onet.pl...

    > ;)
    > jako ze brak regul tez jest regula, mozna przyjac, ze nie lamiesz
    przepisow,
    > skoro lamiesz je notorycznie, ale w ten sam sposob ;)

    Cóż, najważniejsza moja zasada - jestem samochodem, nie piję ani kropli
    alkoholu. Nie jestem mordercą, ani samobójcą. A gdy będę widzieć kogoś kto
    sobie jeździ 'jak błyskawica' [nie tak szybko, ale tak krzywo :)] to nie
    daruję gnojkowi choćby nie wiadomo jak mi się spieszyło. I albo sam go
    wyciągnę, albo przy pomocy policji.

    > zgadzam sie, te niektore sa czasem bardzo liczne. Racja.

    No właśnie. I tam gdzie można je troszkę przekroczyć bez znacznego
    zmniejszenia bezpieczeństwa - można to zrobić... Oczywiście zdrowy rozsądek
    i umiejętność prowadzenia są najważniejsze.

    > ale uwazaj na siebie, bo zabraknie nam aktywnego grupowicza

    Nie bój. :-)

    > choc powinienem to pytanie rozniez sobie zadac, jednak nie moge sie
    > powstrzymac - co Ty tak pozno jescze robisz przy klawiaturze? ;)
    > mam wrazenie ze jestes cala dobe przy kompie
    > :-)))

    A wróciłem z imprezki ze znajomymi ze Szkocji... :)
    Zawsze jak rozmawiam z Craigiem, tracę wiarę w mój angielski. ;)

  • 47. Data: 2004-02-26 11:19:41
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > to jest piekne pytanie. pewnie warto byloby to wiedziec. nikt nie nakazuje
    > podania konta swojego, wiec korzystanie z wpisu w NIPie, jest bez sensu.
    > Raczej tak to nie dziala.

    pytanie: co bedzie jak podasz obce konto, a oni potem sprawdza, czy
    zaplacono
    podatek od tej darowizny ? :)

    MarcinP

  • 48. Data: 2004-02-26 14:30:17
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    a jeszcze prościej w ogole nie jezdzic ;-))) i jak tanio
    franek
    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1im4i$hja$1@news.onet.pl...

  • 49. Data: 2005-10-12 09:12:44
    Od: m...@p...onet.pl

    a co kiedy ja nie mam żadnych rachunków bankowych, nigdy żadnego nie zakładałem,
    przepracowałem legalnie 1 miesiac ( jestem studentem ;-) kasa od pracodawcy
    wplynela na konto rodzica. I teraz za mandat tez mi przyslali ze zajmuja mi
    rachunek, tylko ja sie bije w głowe jaki, podali nazwe banku ale ja tam rachunku
    nie mam. US teraz będzie czekal az tam sobie konto założe czy jak :)

  • 50. Data: 2005-10-12 09:24:51
    Od: "Dawid Dziobek" <e...@h...pl>

    zajmą Ci konto w zeznaniu podatkowym lub potrąci ze zwrotu z podatku ( o
    ile taki będzie) lub wyśle smutnego pana (ostatnio był o nim nawet film.
    Ale wcześniej jeszcze wyślą parę papierków. Każdym razie i tak to ściągną.

    pozdrawiam