  • 51. Data: 2005-10-12 11:01:47
    Temat: Re: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank
    Od: "As" <.NOSPAM(iusunkropki).a.s.i.e.r@poczta.onet.pl>

    > I teraz za mandat tez mi przyslali ze zajmuja mi
    > rachunek, tylko ja sie bije w głowe jaki, podali nazwe banku ale ja tam
    rachunku
    > nie mam. US teraz będzie czekal az tam sobie konto założe czy jak :)

    Zapewne teraz jakis gość o takim samym nazwisku i imieniu ma przerąbane bo
    zablokowali mu konto :-( Lepiej już zapłać ten mandat i nie rób kłopotów
    komuś bogu ducha winnemu.
    A.S.

  • 52. Data: 2005-10-12 18:34:55
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    As napisał(a):

    > Zapewne teraz jakis gość o takim samym nazwisku i imieniu ma przerąbane bo
    > zablokowali mu konto :-( Lepiej już zapłać ten mandat i nie rób kłopotów
    > komuś bogu ducha winnemu.

    to moze byc sposob na dluznikow z odrobina empatii - jak nie oddasz to
    zablokujemy konto p. Henrykowi K. z Sopotu :)

    pozdrowienia,
    --
    Konrad