  • 1. Data: 2004-02-24 17:58:46
    Temat: VWbank dla nowych klientow
    Od: Krecony <k...@y...com>

    Witam!
    Moze sie przyda nowym klientom. Dostalem dzis przesylke z karta. W
    liscie napisano, ze trzeba zadzwonic do banku, zeby karte aktywowac.
    Standard. Jednak po 20 minutach blokowania linii telefonicznej banku
    dowidzialem sie, ze musze poczekac na jeszcze trzy inne przesylki i
    dopiero wtedy aktywowac karte.
    Jesli nie chcesz na darmo wisiec na telefonie i blokowac innym linie,
    nie dzwon do VWbanku zanim nie masz 4 przesylek! :-)
    Pozdrawiam,
    Radek

  • 2. Data: 2004-02-24 18:08:18
    Temat: Re: VWbank dla nowych klientow
    Od: "Jurek" <n...@...pl>

    Jesli nie chcesz na darmo wisiec na telefonie i blokowac innym linie,
    nie dzwon do VWbanku zanim nie masz 4 przesylek! :-)

    dokladnie :))

    pelny "pakiet" to:

    - "zestaw startowy" (przychodzi poleconym) czyli token, nr rach. i nr
    klienta
    - karta (polecony)
    - telekod (list zwykly)
    - pin do karty (list zwykly)

  • 3. Data: 2004-02-24 19:00:15
    Od: "Kaja" <j...@w...pl>

    > - "zestaw startowy" (przychodzi poleconym) czyli token, nr rach. i nr
    > klienta
    > - karta (polecony)
    > - telekod (list zwykly)
    > - pin do karty (list zwykly)

    A w jakim terminie docierają zazwyczaj trzy pozostałe przesyłki? Bo kartę
    dostałam dzisiaj?

  • 4. Data: 2004-02-24 19:04:56
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    dodam jeszcze, ze jak juz dostaniesz 4 przesylki, to najpierw zmien telekod
    w infolinii automatycznej, a dopiero pozniej sie lacz a infolinka:)

  • 5. Data: 2004-02-24 19:48:36
    Od: "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl>

    cos mi tu ni gra...

    ja aktywowalem karte zanim dostalem token...

  • 6. Data: 2004-02-24 20:07:33
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości

    > ja aktywowalem karte zanim dostalem token...

    mi odmowili, musialam czekac na wszystkie przesylki.

  • 7. Data: 2004-02-24 20:07:59
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Kaja" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A w jakim terminie docierają zazwyczaj trzy pozostałe przesyłki? Bo kartę
    > dostałam dzisiaj?

    ja tez I dostalam karte:) wszystko przyszlo w ciagu tygodnia.

  • 8. Data: 2004-02-24 22:18:50
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "SzeXpir" <[WYTNIJ_TO]szexpir@sezam.pl> napisał w wiadomości

    > cos mi tu ni gra...
    >
    > ja aktywowalem karte zanim dostalem token...

    A nie miałeś już czasem telekodu ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 9. Data: 2004-02-24 22:19:12
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > dodam jeszcze, ze jak juz dostaniesz 4 przesylki, to najpierw zmien
    telekod
    > w infolinii automatycznej, a dopiero pozniej sie lacz a infolinka:)

    A nie jest to czasem wymuszane przez IVR ?

  • 10. Data: 2004-02-25 05:34:13
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1giks$ras$1@news.onet.pl...

    > A nie jest to czasem wymuszane przez IVR ?

    no wlasnie nie:( mi kazali zadzwonic od razu do operatora, wiec od razu
    wybralam zero i sie naczekalam na polaczenie:( a potem i tak mnie na automat
    przelaczyli i znow sie naczekalam:)