  • 31. Data: 2004-02-25 12:28:25
    Temat: Re: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1i2td$14io$1@news2.ipartners.pl,
    niejaki(a): Rafal z adresu <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał(a):

    > OKI - w takim razie mam 3 konta w róznych bankach. I co? - taki
    > "broadcast" do wszystkich banków powoiduje zajetość 3x należność?? -

    Dokładnie, blokada aż do realizacji zajęcia z tego rachunku, na którym
    pieniądze pojawią się w pierwszej kolejności.

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 33. Data: 2004-02-25 13:13:45
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    > OKI - w takim razie mam 3 konta w róznych bankach. I co? - taki
    "broadcast"
    > do wszystkich banków powoiduje zajetość 3x należność?? - bez sensu...

    Bez sensu, ale tak jest.....komornik zdejmie ci 3 razy tą kwotę (jeśli są
    środki).
    Wyjaśnienie i zwrot zajmie w najlepszym razie jakieś 2 miesiące.
    Wiem to z autopsji niestety (nie dotyczyło mnie ale firmy w której pracuję).

    Pozdr

  • 32. Data: 2004-02-25 13:13:45
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

  • 34. Data: 2004-02-25 15:20:40
    Temat: Re: mandat drogowy (zajęcie pieniedzy przez komornika) mbank (DLUGIE)
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Zdecydowanie mniej korzystne dla dłużnika.

    a jakie to ma znaczenie? wazne, ze sa a us chcial zlamac prawo.

  • 35. Data: 2004-02-25 17:29:57
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004 08:46:56 +0100, 523 wrote:

    > A ciekawe czy jak podam do przelewu nadpłaty podatku numer rachunku np.
    > rodzica, czy będą mogli coś potem ściągać za moje wykroczenia z jego konta ?

    to jest piekne pytanie. pewnie warto byloby to wiedziec. nikt nie nakazuje
    podania konta swojego, wiec korzystanie z wpisu w NIPie, jest bez sensu.
    Raczej tak to nie dziala.

    vpw

  • 36. Data: 2004-02-25 17:30:55
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > tia... a nie prosciej po prostu placic mandaty jak juz sie je dostanie
    > (regulowac swoje zobowiazania)??
    > ;-P

    jeszcze prosciej - jezdzic tak by nie dostawac mandatow

    klaniam sie
    zbyszko janke

  • 37. Data: 2004-02-25 17:59:35
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "david" <W...@o...pl> napisał w wiadomości

    > naiwnie twierdzisz że US nie dowie się o innym koncie !!!

    mi zablokowali wszystkie konta chciaz do US zglosilem tylko jedno...

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 38. Data: 2004-02-25 18:04:25
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1gisr$gag$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PMZ" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A ja spytam o coś takiego. Podam US numeru subkonta w inteligo, na którym
    > nigdy nic nie ma. O innych subkontach US się nie dowie. Czy US może wtedy
    > zablokować pozostałe subkonta, na których środki są ?

    mi tak zrobili...mialem zablokowane wszystkie 6 kont firmowych i prywatnych

    pozdrawiam,

    carlosky
    www.freefly.pl

  • 39. Data: 2004-02-25 18:34:45
    Od: s...@p...onet.pl

    > listonosza
    >

    > z calym szacunkiem, ale to wszystko jest tylko kwestia czasu. nie konto,
    > to pensja w firmie - przeciez jak maja pita to nawet szukac nie musza.
    > Nie ma sie co ludzic, czas burdelu w urzedach jeszcze trwa, ale sciaganie
    > zaleglych mandatow, to nic innego jak oznaki NORMALIZACJI.
    > Nic sie nie przedawni, z pewnoscia wszyscy zaplaca, kwestia jest tylko
    > kiedy i o ile wiecej. Panstwo potrzebuje kasy i nie przepusci takiej okazji.
    >
    > pozdr
    > MarcinP

    Jak to nie przedawni? Przeciez mandaty ulegaja przedawnieniu po 3 latach.
    Marek

  • 40. Data: 2004-02-26 00:20:27
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1im4i$hja$1@news.onet.pl...

    > jeszcze prosciej - jezdzic tak by nie dostawac mandatow

    Niewykonalne. Ja mam jeszcze o tyle ciekawą sytuację, że do połowy
    października 6 punktów karnych i papa prawo jazdy. :-/
    To jest na przykład przekroczenie prękości o 31 km/h ... :-(

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info