  • 1. Data: 2004-02-24 12:19:45
    Temat: Zmiany oprocentowania i opłat w VW Bank direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bez paniki! Wprowadzaja zmiany, o ktorych juz kiedys pisalem. Nadal jest to
    jedna z najlepszych a pewnie dla niektorych najlepsza oferta na rynku.

    Volkswagen Bank direct wprowadza zmiany w swojej ofercie. Zmiany dotyczą
    oprocentowania rachunków oraz opłaty za przelewy do urzędów skarbowych
    wykonywane przez konsultantów lub za pośrednictwem faksu. Po wprowadzeniu
    zmian, oferta Volkswagen Bank direct nadal pozostaje jedną z najlepszych na
    rynku.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4392

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl

  • 2. Data: 2004-02-24 13:30:08
    Temat: Re: Zmiany oprocentowania i opłat w VW Bank direct
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > (...) Po wprowadzeniu
    > zmian, oferta Volkswagen Bank direct nadal pozostaje jedną z najlepszych na
    > rynku. calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4392

    jesli olać to, że jest mało on-line i ciągle jakieś klopoty ze zleceniami :-))
    wole kilka innych bankow internetowych
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-02-24 15:08:19
    Od: "Jurek" <n...@...pl>

    > jesli olać to, że jest mało on-line i ciągle jakieś klopoty ze zleceniami
    :-))

    dlaczego mało on-line? i jakie kłopoty? :) (z ciekawości się pytam...)

  • 4. Data: 2004-02-24 19:01:25
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 24 lut 2004,Michał 'Amra' Macierzyński napisal(a) taki
    ciekawy tekst-wart przeczytania :

    > Bez paniki! Wprowadzaja zmiany, o ktorych juz kiedys pisalem.
    > Nadal jest to jedna z najlepszych a pewnie dla niektorych
    > najlepsza oferta na rynku.

    Tylko ze to jest dopiero poczatek ;) a jak to sie skonczy zobaczymy.
    Oprocentowanie na eDirect o 0,5 na minus nie napawa optymizmem.
    Jakies dziwne posuniecie bo odstrasza lokujacych na koncie a nie
    przestrasza przelewaczy.
    Przyciagaja nadal lokatami ale dlaczego nie chca pieniedzy na koncie?
    Czyli zamiast zbierac pienadze do 5000 zl u nich musze to robic w
    mBanku a dopiero potem do Volkswagena na lokate.
    Dla mnie to jakies poronione posuniecie.

    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 5. Data: 2004-02-24 19:28:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 24 Feb 2004 19:01:25 GMT, kuba <s...@k...onet.pl> wrote:

> [...]
    >Oprocentowanie na eDirect o 0,5 na minus nie napawa optymizmem.
    >Jakies dziwne posuniecie bo odstrasza lokujacych na koncie a nie
    Dokładnie, ja się martwiłem, że będe tracić % na odsetkach w mbanku,
    bo mam jakieś umowy, w których podałem rachunek z mbanku i żałowałem,
    że nie podałem tego z VW, a tu taka porażka, że mi się nawet nie
    opłaci przelać.
    Może to ruch przygotowawczy do zmian stóp% w górę ? Tyle ostatnio o
    tym czytam, może teraz zdejmą pare pkt %, żeby potem powrócić do stanu
    pierwotnego jak nowa RPP coś zmieni ? :))

    >Przyciagaja nadal lokatami ale dlaczego nie chca pieniedzy na koncie?
    Może wolą je mieć bardziej na stałe ... na lokacie właśnie ? ;)

    >Czyli zamiast zbierac pienadze do 5000 zl u nich musze to robic w
    >mBanku a dopiero potem do Volkswagena na lokate.
    "Trudno ... co robić", jak mawiał prezez Ochucki :).

    >Dla mnie to jakies poronione posuniecie.
    Dla mnie też, ale to nie mój biznes wkońcu ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 6. Data: 2004-02-25 09:23:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jurek"
    > :-))
    >
    > dlaczego mało on-line? i jakie kłopoty? :) (z ciekawości się pytam...)

    on-linowosci u nich przeciez nie ma - saldo przeważnie nieaktualne a kwota
    blokady (na transakcje VE jeszcze nie zaksięgowane) zawsze była zero - jak jest
    teraz nie wiem bo juz zamnknalem rachunek
    a na zlecenia co i rusz sie ktos na pbb skarży
    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-02-25 10:05:53
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    > mBanku a dopiero potem do Volkswagena na lokate.
    > Dla mnie to jakies poronione posuniecie.

    Jak dla mnie ma to bardzo duzo logiki. Posuniecie jest wyraznie
    ukierunkowane na bogatego klienta z rozsadnym osadem. Zauwazcie, ze taki
    klient na obecnych zmianach _nic_ nie traci !!!
    Oprocentowanie e-konta direct w pakiecie zotym pozostalo bez zmian (a kto ma
    zlote pakiety ?), oprocentowanie lokat bez zmian (jezeli ktos ma te srednie
    22 kPLN osadu, to chyba nie trzyma tego na e-direct na drobne wydatki ?).
    Zmiany ktore wprowadzaja uderzaja jedynie w drobnice majace srednie saldo
    miesieczne w okolicach 500 - 1500 PLN.... i moze takim klientom VW powoli
    zaczyna dziekowac, i poniekad w ten sposob minimalizuje koszty obslugi tych
    depozytow...

    MAd Hat
    ter

  • 8. Data: 2004-02-25 10:10:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$
> [...]
    > PLN.... i moze takim klientom VW powoli zaczyna dziekowac, i poniekad
    > w ten sposob minimalizuje koszty obslugi tych depozytow...

    Wydaje mi sie, ze tak duzy osad jest mozliwy dzieki obsludze spolek.
    Zloty pakiet, chociaz jest bardzo fajny, troche jednak kosztuje.
    I tak wszystko wyjasni sie za kilka miesiecy. Przy 20 tysiacach klientow -
    kilka duzych firm + inwestorow i srednia ewychodzila duza - jak przyjdzie
    troche drobnicy to proporcje moga ulec znaczemu pogorszeniu. Ale jak widac
    bank szuka specjalisty ds. marketingu - wiec planuje alsza ekspansje.
    Chociaz jak iwidac opsoba ta raczej bedzie odpowiedzialna za wdrazanie tego,
    co wymysla na zewnatrz niz na ksztaltowaniu czegos nowego.

  • 9. Data: 2004-02-25 10:32:02
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Wydaje mi sie, ze tak duzy osad jest mozliwy dzieki obsludze spolek.
    > Zloty pakiet, chociaz jest bardzo fajny, troche jednak kosztuje.

    Gdyby to byla kredytowka (nie koniecznie zlota)....to bylby w zasadzie pol
    darmo ! I moze powinni w tym kierunku zmierzac ?

    > I tak wszystko wyjasni sie za kilka miesiecy. Przy 20 tysiacach klientow -
    > kilka duzych firm + inwestorow i srednia ewychodzila duza - jak przyjdzie
    > troche drobnicy to proporcje moga ulec znaczemu pogorszeniu.

    Z tego co pamietam, to srednia juz jakis czas spada, swojego czasu bylo to
    28 kPLN, na zamkniecie roku juz tylko 22 kPLN. Teraz, masz racje, musi runac
    lawinowo w dol. Tylko gdzie bedzie wsparcie ?
    Ale i tak wyniki wygladaja niezle... byle sie tylko te Skody sprzedawaly ;)

> [...]
    tego,
    > co wymysla na zewnatrz niz na ksztaltowaniu czegos nowego.

    Pozyjemy, obaczymy... dotychczas marketing VW ocenibym na troje... slaba
    troje...

    MAd Hat
    ter