  • 21. Data: 2002-12-23 14:43:49
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:i96e0vosl6okoeo0ropqpho46jdlc0pf87@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:
    > Mon, 23 Dec 2002 13:09:15 +0100, w
    > <3...@4...com>, Amnesiac

    > A powinna zostać przynajmniej zostać dostarczona emailem. Takie jest
    > minimum przyzwoitości.

    I była. Ale dopiero po tym, jak klienci na Forum przekonali o tym mBank.

    I tylko jesli była zgoda na przetwarzanie.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2002-12-23 15:44:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 15:43:49 +0100, w <au77fg$15u$1@topaz.icpnet.pl>,
    "Robert" <s...@o...pl> napisał(-a):

    > I była. Ale dopiero po tym, jak klienci na Forum przekonali o tym mBank.
    >
    > I tylko jesli była zgoda na przetwarzanie.

    No to kibel.

    Ech, a nie można zrobić tak jak Inteligo, że na stronie jest pole Dane
    osobowe i tam wpisać takiego emaila?? To raczej pytanie retoryczne. :/

  • 23. Data: 2002-12-23 16:04:42
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    > Ludzie co wy mówicie!!!. Ile kosztuje prowadzenie rachunku, na którym nie

    > wykonywane żadne operacje? Czy wyciagi (puste) wysyła się pocztą?

    Karta kosztuje

    Szymon

  • 24. Data: 2002-12-23 16:06:44
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pantau" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pozostaje jeszcze SKANDALICZNY zapis o 45-dniowym terminie rezygnacj z
    > wznowienia. O ile o samej opłacie wiedziałem, o tyle 45 dni mnie

    a czy jest bank w ktorym ten okres jest krótszy?

    Szymon

  • 25. Data: 2002-12-23 16:06:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:gpbe0vg9nob5l6ameocdquud04hpvcf32o@4ax.com, Radosław Popławski
    wrote:

    > No to kibel.
    >
    > Ech, a nie można zrobić tak jak Inteligo, że na stronie jest pole Dane
    > osobowe i tam wpisać takiego emaila?? To raczej pytanie retoryczne. :/

    Na razie nie można, ale możesz to samo zrobić jednym telefonem -
    zaktualizować (podać) adres emailowy i wyrazić zgodę na przetwarzanie.
    mBank tak ma - podstawowy kanał to telefon. Oczywiste jest, że wszyscy na
    grupie są biegli i otrzaskani z netem, ale trzeba mieć swiadomość, że nie
    jesteśmy reprezentatywną próbą klientów bankowych.

    Osobiście tez wolałbym móc wszystko załatwiać przez net, ale znowu nie
    przesadzajmy, że ten raz na parę miesięcy nie można zadzwonić w tych
    wyjątkowych sytuacjach.

    Zresztą funkcjonalność kanału internetowego ma być rozszerzana, a póki co
    jest znacznie wyższe oprocentowanie niż w Inteligo - ja osobiście tak wolę
    :)

    --
    Robert

  • 26. Data: 2002-12-23 16:28:41
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości

    > a czy jest bank w ktorym ten okres jest krótszy?

    Nie wiem. I nie muszę wiedzieć. W Citku od zamówienia karty do jej wydania
    (Visa Clasic tłoczona w Singapurze) mija 14 dni. W 45 dni to grawernik 10
    razy ręcznie taką przygotuje na płytce miedzianej.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 27. Data: 2002-12-23 16:29:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "pantau" <p...@p...onet.pl> writes:

    > A swoja droga ING tez nie lubie, bo ostatnio skonczyla mi sie waznosc karty
    > i dowiedzialem sie o tym na stacji benzynowej przy pustym portfelu.

    O, ich karty nie maja umieszczonej na sobie daty waznosci?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 28. Data: 2002-12-23 18:47:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    t...@p...onet.pl writes:

    > Ludzie co wy mówicie!!!. Ile kosztuje prowadzenie rachunku, na którym nie są
    > wykonywane żadne operacje?

    O ile wiem mBank nie pobiera za to pieniedzy.
    Natomiast chyba nie watpisz, ze wydanie karty wiaze sie z kosztami?
    I ze nie jest to tylko koszt plastiku?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 29. Data: 2002-12-23 19:09:21
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002 15:11:05 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Zdecydowanie to ona nie jest przesadzona. Najgorsze, że mBank nie
    >wyciągnął żadnych wniosków po krytyce wprowadzenia karty dla
    >pełnomocników.

    Jak chce się uderzyć psa, to kij się znajdzie. Krytyka w tym wątku nie
    dotyczyła samego wprowadzenia opłat za karty, tylko informacji o tym.
    Skoro było info na stronie www, jak się okazuje, wysyłano maile oraz
    zamieszczono automatyczną wiadomość na mLinii, to co do cholery
    jeszcze mieli zrobić? Odwiedzić każdego klienta z bukietem róż? Bądźmy
    poważni.

    --
    Amnesiac

  • 30. Data: 2002-12-23 21:28:33
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 20:09:21 +0100, w
    <n...@4...com>, Amnesiac
> [...]

    > Skoro było info na stronie www, jak się okazuje, wysyłano maile oraz
    > zamieszczono automatyczną wiadomość na mLinii, to co do cholery

    Co to za wysyłanie emaili do osób, które zgodziły się na przetwarzanie
    w celach marketingowych?? To jest informacja marketingowa??

    Nie bądź śmieszny, email powinien został wysłany do wszystkich.

    PS. A sama opłata za taką kartę też jest śmieszna, ale to już materiał
    na drugi wątek.