  • 1. Data: 2002-12-22 15:07:44
    Temat: Czy to normalne w PKO BP - Inteligo
    Od: "Kruszak.i" <k...@w...pl>

    Witam!
    Zastanawiam się czy taka praktyka jest prawidłowa?
    Otóż wpłaciłem pieniądze w PKO BP na własne konto, na które to nota bene
    konto w Inteligo pieniądze zostały zaksięgowane z trzydniowym opóźnieniem.
    Rozumiem, ze gdybym wpłacał pieniądze w innym banku, w którym nie miałbym
    konta, ale we własnym banku traktować tak klienta - Brawo!!!
    Poza tym zastanawiam się czy PKO BP kiedykolwiek wprowadzi "online" dla
    swoich oddziałów. Przecież to fajnie jest obracać czyimiś pieniędzmi za
    darmo :-/
    Pozdrawiam
    Sław

  • 2. Data: 2002-12-22 20:25:22
    Temat: Re: Czy to normalne w PKO BP - Inteligo
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Ja zawsze wplacam kase okolo 15, i nastepnego dnia mam juz kase na koncie.

    Robert