  • 31. Data: 2002-12-23 21:58:57
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "pantau" <p...@p...onet.pl> napisała
    nam tak:

    > Nie wiem co bylo, bo nigdy nie uzywam "wyloguj sie", tylko zamykam strone.
    > W swietle wyjasnien wycofuje sie ze stwierdzenia o skandalicznej praktyce
    > banku, ale jak widac dalo sie tego nie zauwazyc.

    ???
    Mnie uczono, że tak nie należy robić.
    I tak nie robię.
    A dlaczego, to niech wytłumaczą to fachowcy.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 32. Data: 2002-12-23 22:33:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> writes:

    > Nie wiem. I nie muszę wiedzieć. W Citku od zamówienia karty do jej wydania
    > (Visa Clasic tłoczona w Singapurze) mija 14 dni. W 45 dni to grawernik 10
    > razy ręcznie taką przygotuje na płytce miedzianej.

    To by sie zgadzalo. Nie myslisz chyba, ze bank przysyla karte w ostatnim
    dniu waznosci poprzedniej?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 33. Data: 2002-12-23 22:42:21
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On Mon, 23 Dec 2002 22:28:33 +0100, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Co to za wysyłanie emaili do osób, które zgodziły się na przetwarzanie
    >w celach marketingowych?? To jest informacja marketingowa??
    >
    >Nie bądź śmieszny, email powinien został wysłany do wszystkich.

    Pysznie, do wszystkich. Ktoś nie podaje bankowi adresu e-mailowego,
    ale e-maila dostać "musi". Klient ma zawsze rację. :-)
    BTW to jest jak najbardziej informacja marketingowa.

    >PS. A sama opłata za taką kartę też jest śmieszna, ale to już materiał
    >na drugi wątek.

    Może nie tyle sama opłata, ile jej wysokość. Choć - z drugiej strony -
    karta do rachunku de facto oszczędnościowego (eMax nie jest ROR-em!)
    jest "dobrem szczególnego rodzaju". ;-)

    --
    Amnesiac

  • 34. Data: 2002-12-24 01:01:43
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <au71e8$eqt$1@news2.ipartners.pl> BaLab napisa?(a):
    > Pozostaje jeszcze SKANDALICZNY zapis o 45-dniowym terminie rezygnacj z
    > wznowienia. O ile o samej op?acie wiedzia?em, o tyle 45 dni mnie
    > zaskoczy?o.

    Zaskoczy?o? Przecie? chyba o?wiadczy?e? na pi?mie, ?e Ci? nie zaskoczy?
    (paragraf 1 pkt. 3 umowy oraz 27 pkt. 2 Regulaminu).
    Podpisuj?c umow?, przyj??e? równie? do wiadomo?ci, ?e zmiany Taryfy b?d?
    publikowane na strona WWW mBanku. (par. 46 Regulaminu).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 35. Data: 2002-12-24 01:16:10
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <3...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    napisa?(a):
    > Nie b?d 1/4 ?mieszny, email powinien zosta? wys?any do wszystkich.

    'powinien' to za mocne s?owo, lepsze by by?o 'dobrze by by?o'. Tryb
    powiadamiania o zmianie Taryfy jest opisany w Regulaminie. Osoba podpisuj?ca
    umow? stwierdzi?a, ?e przyjmuje do wiadomo?ci i akceptuje ten sposób
    powiadamiania (publikacja na stronach WWW mBanku). Bank zrobi? to co 'powinien'
    (?atwo dost?pna informacja na WWW). Owszem by?oby mi?o, gdyby wys?a? jeszcze
    emaile, ale nie by?o to jego obowi?zkiem.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 36. Data: 2002-12-25 19:12:28
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > O ile wiem mBank nie pobiera za to pieniedzy.
    > Natomiast chyba nie watpisz, ze wydanie karty wiaze sie z kosztami?
    > I ze nie jest to tylko koszt plastiku?

    I te koszty nagle się pojawiły?

  • 37. Data: 2002-12-25 20:48:02
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > 'powinien' to za mocne słowo, lepsze by było 'dobrze by było'. Tryb
    > powiadamiania o zmianie Taryfy jest opisany w Regulaminie. Osoba podpisująca
    > umowę stwierdziła, że przyjmuje do wiadomości i akceptuje ten sposób
    > powiadamiania (publikacja na stronach WWW mBanku). Bank zrobił to co 'powinien'
    > (łatwo dostępna informacja na WWW). Owszem byłoby miło, gdyby wysłał jeszcze
    > emaile, ale nie było to jego obowiązkiem.

    Z regulaminu mBanku:

    "Rozdział VII. Karty bankowe

    § 32 Szczegółowe zasady dotyczące wydawania i używania kart
    bankowych określają odrębne przepisy stanowiące załączniki do
    niniejszego Regulaminu."

    Czy ktoś wie co to za załączniki?

  • 38. Data: 2002-12-25 22:35:08
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <3...@g...pl> Nicek napisa?(a):

    > I te koszty nagle si? pojawi?y?

    Nie pojawi?y si? nagle, ale umowa pozwala przerzuae w dowolnej (prawie) chwili
    te koszty na klienta i dorzuciae jak?? mar??.
    Dlaczego tak wysoka jest op?ata? Pewnie dlatego, by zwi?kszyae ilo?ae klientów
    korzystaj?cych z eKonta, które b?dz co b?dz silniej wi??e klienta z bankiem ni?
    lokacyjny eMax? Czytaj?c ten w?tek dochodz? do wniosku, ?e pewni ludzie w banku
    uznali, ?e sporo ludzi ignoruje zapisy umowy, nie zagl?da na strony WWW banku
    i jest to dobra okazja, by podreperowaae pozycj? zyski w rachunku wyników :)

    Pozdrawiam,
    Pieta.

  • 39. Data: 2002-12-26 11:06:50
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Nicek wrote:
> [...]
    >
    > § 32 Szczegółowe zasady dotyczące wydawania i używania kart
    > bankowych określają odrębne przepisy stanowiące załączniki do

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_vis
    a_elec.html

    pzdr

    Tomek

  • 40. Data: 2002-12-27 11:40:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 23:42:21 +0100, w
    <s...@4...com>, Amnesiac
    <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Pysznie, do wszystkich. Ktoś nie podaje bankowi adresu e-mailowego,
    > ale e-maila dostać "musi". Klient ma zawsze rację. :-)

    Nie, taki powinien dostać zwykły list. W końcu informacja ma zostać
    "dostarczona", a nie "opublikowana".