  • 41. Data: 2002-12-27 13:31:51
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl>
    napisała nam tak:

    > Nie, taki powinien dostać zwykły list. W końcu informacja ma zostać
    > "dostarczona", a nie "opublikowana".

    Jest (było) gdzieś napisane, że informacja ma zostać <dostarczona> ???

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 42. Data: 2002-12-28 12:14:13
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > To by sie zgadzalo. Nie myslisz chyba, ze bank przysyla karte w ostatnim
    > dniu waznosci poprzedniej?

    Mam Maestro Pekao SA ważne do 31 grudnia i nowej karty ani widu...

  • 43. Data: 2002-12-29 12:50:30
    Od: "Kazimierz" <k...@a...net>

    Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam Maestro Pekao SA ważne do 31 grudnia i nowej karty ani widu...

    Moze lezy w oddziale i czeka na Ciebie?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 44. Data: 2002-12-30 21:59:41
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Kazimierz wrote:

    > Użytkownik "Nicek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moze lezy w oddziale i czeka na Ciebie?

    Pewnie tak, tylko że nie chce mi się tam iść.

  • 45. Data: 2002-12-31 16:57:51
    Od: "MarKoz" <j...@o...pl>

    pantau wrote:
    > Witam,
    > Mam od dluzszego czasu eMaxa w mBanku i od dluzszego czasu go nie
    > uzywam. Z lenistwa po prostu go nie zamknalem. Pozapominalem
    > wszyskich PINow itp. Ostatnio otworzylem jednak eKonto i zyskalem
    > ponowny wglad do obu rachunkow. Jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy

    -czytaj umowy
    -interesuj sie swoimi pieniedzmi!!
    -sam jestes sobie winien

  • 46. Data: 2003-01-01 23:56:37
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MarKoz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > -czytaj umowy
    > -interesuj sie swoimi pieniedzmi!!
    > -sam jestes sobie winien

    Jasne, codziennie czytaj wszystkie strony mBanku. Bo jutro podniesą opłaty
    za przelew do 10 zł / sztuka, poinformują gdzieś na swoich stronach między
    promocją dla Pań, a ofertą kolejnej superatrakcyjnej lokaty i znowu ktoś
    napisze, że to Ty jestes winien, bo nigdzie nie bylo, ze oplata za przelew
    zawsze będzie 0 zł :-/.

    BaLab