  • 11. Data: 2002-12-23 09:30:31
    Temat: Re: mBank - oplaty za karte (dosc dlugie)
    Od: t...@p...onet.pl

    > Cos w tym jest. Prowadzenie rachunkow cos tam kosztuje, a jak tona ludzi ma
    > ciagle 0,00 to ktos inny musi na nich placic
    >
    > Fantom

    Ludzie co wy mówicie!!!. Ile kosztuje prowadzenie rachunku, na którym nie są
    wykonywane żadne operacje? Czy wyciagi (puste) wysyła się pocztą? Ja rozumiem
    pewną prawidłowość psychologiczną: "Jeżeli dokonałem pewnego wyboru, to bedę
    jego bronił nie mogąc obiektywnie spojrzeć na rzeczywistość". Ale są pewne
    granice.
    Dokonanie drastycznej zwyżki opłat powinno być poprzedzone odpowiednią
    informacją. To jest elementarz właściwej współpracy banku z Klientem. Jeżeli
    bank tak nie postepuje, to znaczy, że zaczyna "olewac" Klienta. A Wy jako
    Klienci jeszcze chwalicie takie postępowanie. To nie ten biedny Kolega, któremu
    naliczono tak duża opłatę jest "winny", tylko Wy, którzy próbujecie za wszelką
    cenę usprawiedliwić takie działanie banku. Tensor1.

  • 12. Data: 2002-12-23 10:55:25
    Od: "pantau" <p...@p...onet.pl>

    > Cos w tym jest. Prowadzenie rachunkow cos tam kosztuje, a jak tona ludzi
    ma
    > ciagle 0,00 to ktos inny musi na nich >placic
    Co ma kosztowac? Kto tu co prowadzi?
    Poza tym, jakbys przyczytal dokladnie, to zrozumialbys, ze nie chodzi mi o
    samo wprowadzenie oplat, ale brak powiadomienia o tym.

    A jakbys chcial wiedziec, to konto zalozylem po to, zeby trzymac tam
    nadwyzki finansowe, ktore w calkiem sporych wysokosciach lezaly sobie tam
    przed dobre kilka miesiecy.

  • 13. Data: 2002-12-23 12:09:15
    Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>

    On 23 Dec 2002 10:30:31 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    > Dokonanie drastycznej zwyżki opłat powinno być poprzedzone odpowiednią
    >informacją. To jest elementarz właściwej współpracy banku z Klientem. Jeżeli
    >bank tak nie postepuje, to znaczy, że zaczyna "olewac" Klienta.

    Ale mBank trąbił o wprowadzeniu tej opłaty przez jakieś 2 miesiące!
    Jest to bank internetowy i "odpowiednia informacja" pojawia się na
    stronach www banku. Wystarczy zajrzeć tam raz na miesiąc, by "być w
    temacie". MZ krytyka banku w tym przypadku jest zdecydowanie
    przesadzona.

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac

  • 14. Data: 2002-12-23 12:32:18
    Od: "pantau" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > stronach www banku. Wystarczy zajrzeć tam raz na miesiąc, by "być w
    > temacie". MZ krytyka banku w tym przypadku jest zdecydowanie

    Ja tam zagladam duzo czesciej, ale bezposrednio na strone logowania.
    Mialem tak ustawione "od zawsze", bo tak jest szybciej.
    Poza tym, jakbys przeczytal dokladniej, to zauwazylbys, ze pytalem czy tylko
    ja nie wiedzialem o tych oplatach i czy gdzies to bylo oglaszane. Jezeli
    bylo na stronach, to faktycznie nie jest skandal, ale niedociagniecie, bo -
    jak widac - mimo, ze normalnie korzystam z konta udalo mi sie nie dowiedziec
    o tej "drobnej" zmianie.
    pozdr
    Mikolaj

  • 15. Data: 2002-12-23 12:56:07
    Od: "Henryk Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl>

    Pewna osobistość tej grupy, czyli "pantau" <p...@p...onet.pl> napisała
    nam tak:

> [...]
    bo -
    > jak widac - mimo, ze normalnie korzystam z konta udalo mi sie nie

    A nie było o tak, że po kliknięciu na <wyloguj się>, "wskakiwała" strona
    <aktualności> i <zaloguj ponownie>, na której była ta informacja?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.us

  • 16. Data: 2002-12-23 12:58:00
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pantau" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    bo -
    > jak widac - mimo, ze normalnie korzystam z konta udalo mi sie nie

    Pozostaje jeszcze SKANDALICZNY zapis o 45-dniowym terminie rezygnacj z
    wznowienia. O ile o samej opłacie wiedziałem, o tyle 45 dni mnie
    zaskoczyło.

    BaLab

  • 17. Data: 2002-12-23 14:07:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 00:43:24 +0100, w <au5imu$lli$1@news.gazeta.pl>,
    "pantau" <p...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ja w najmniejszym stopniu nie kwestionuje prawa do samego wprowadzenia
    > zmiany wysokosci oplaty, ale to, ze nikt mnie nie poinformowal o takiej
    > zmianie (automatycznie uznajac, ze sie na nia zgadzam, choc o niej nie wiem)

    Taki właśnie urok mBanku. W (wysokich) opłatach z ukrycia
    wyspecjalizowali się :/ Ale Inteligo również to praktuje, choć oni
    przynajmniej raczyli poinformować emailem o "nowych rewolucyjnych
    zmianach w TOiP" :D.

  • 18. Data: 2002-12-23 14:11:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 23 Dec 2002 13:09:15 +0100, w
    <3...@4...com>, Amnesiac
    <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Ale mBank trąbił o wprowadzeniu tej opłaty przez jakieś 2 miesiące!
    > Jest to bank internetowy i "odpowiednia informacja" pojawia się na
    > stronach www banku.

    A powinna zostać przynajmniej zostać dostarczona emailem. Takie jest
    minimum przyzwoitości.

    > Wystarczy zajrzeć tam raz na miesiąc, by "być w
    > temacie". MZ krytyka banku w tym przypadku jest zdecydowanie
    > przesadzona.

    Zdecydowanie to ona nie jest przesadzona. Najgorsze, że mBank nie
    wyciągnął żadnych wniosków po krytyce wprowadzenia karty dla
    pełnomocników.

  • 19. Data: 2002-12-23 14:17:06
    Od: "pantau" <p...@p...onet.pl>

    > A nie było o tak, że po kliknięciu na <wyloguj się>, "wskakiwała" strona
    > <aktualności> i <zaloguj ponownie>, >na której była ta informacja?

    Nie wiem co bylo, bo nigdy nie uzywam "wyloguj sie", tylko zamykam strone.
    W swietle wyjasnien wycofuje sie ze stwierdzenia o skandalicznej praktyce
    banku, ale jak widac dalo sie tego nie zauwazyc.
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 20. Data: 2002-12-23 14:43:03
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:au75tb$hkc$1@news.gazeta.pl, pantau wrote:

> [...]
    > strone. W swietle wyjasnien wycofuje sie ze stwierdzenia o
    > skandalicznej praktyce banku, ale jak widac dalo sie tego nie

    Pantau, ze względów bezpieczeństwa powinieneś klikac na wyloguj się. Na
    stronie po wylogowaniu informacja była. Była tez informacja emailem, jeśli
    podałeś email i wyraziłeś zgodę na przetwarzanie. Wreszcie, była
    automatyczna informacja na mLinii telefonicznej.

    Nie bronie tu mBanku, uważam też, że postąpili źle (przez to posunięcie moja
    pensja dociera juz do innego banku) , ale standard poinformowania nie
    odbiegał na niekorzyść w porównaniu z polską średnią. Co nie oznacza, że
    mogłoby - i powinno - być lepiej.

    --
    Robert