  • 1. Data: 2004-07-06 12:49:54
    Temat: mBank i przelewy do ZUS
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Informuję, ze po paru miesiącach i niezliczonej liczbie przerw konserwacyjnych
    mBank nadal nie potrafi spamiętać ident. dodatkowego przy przelewach do ZUS.
    :))

    PS. Przypominam, że 10-ty wypada w sobotę, więc już w czwartek może byc krucho
    :) "Co masz zrobić pojutrze, lepiej zrób już dziś" ;))

  • 2. Data: 2004-07-06 13:02:35
    Temat: Re: mBank i przelewy do ZUS
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Radosław Popławski <r...@a...net.pl> napisała:

    >Informuję, ze po paru miesiącach i niezliczonej liczbie przerw konserwacyjnych
    >mBank nadal nie potrafi spamiętać ident. dodatkowego przy przelewach do ZUS.
    >:))
    Nic dziwnego - jakoś nie przypominam sobie, żeby obiecywali, że to zmienią
    spowrotem

    >PS. Przypominam, że 10-ty wypada w sobotę, więc już w czwartek może byc krucho
    >:) "Co masz zrobić pojutrze, lepiej zrób już dziś" ;))
    Jeśli ludzie zajęli by się tym już w czwartek to nie byłoby raczej żadnych
    problemów. Niestety większość przypomina sobie o tym ostatniego dnia

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2004-07-06 13:10:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 14:49:54 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

> [...]
    >:))
    >
    >PS. Przypominam, że 10-ty wypada w sobotę, więc już w czwartek może byc krucho

    dlaczego w czwartek? W poniedziałek raczej.

    BTW: w Lukasie przelewy do ZUS są tylko z datą bieżącą, więc tam może
    być dopiero sajgon, bo w mBanku to chociaż można zlecić zawczasu....
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-07-06 13:28:30
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 06 Jul 2004 15:10:31 +0200, w
    <c...@4...com>, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(-a):

    > dlaczego w czwartek? W poniedziałek raczej.

    Sądzę, że większość jednak będzie starała się zrobić przelewy przed 10, niż po.

  • 5. Data: 2004-07-06 13:58:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 06 Jul 2004 15:28:30 +0200, Radosław Popławski
    <r...@a...net.pl> wrote:

    >Sądzę, że większość jednak będzie starała się zrobić przelewy przed 10, niż po.

    no może. Ale termin zapłaty jest w poniedziałek.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-07-18 10:44:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > no może. Ale termin zapłaty jest w poniedziałek.

    W poniedzialek jest (byl) 12-ty, a sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od
    pracy.

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-07-18 11:19:36
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Jul 2004 12:44:58 +0200,
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>
    napisała:
    [..]
    > W poniedzialek jest (byl) 12-ty, a sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od
    > pracy.
    Ale chyba akurat płatności zusowe/podatkowe z soboty mogą być zrobione w
    poniedziałek.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 8. Data: 2004-07-20 14:44:54
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 18 Jul 2004 12:44:58 +0200, "Slawek Kos" <s...@p...com>
    wrote:

    >W poniedzialek jest (byl) 12-ty, a sobota nie jest dniem ustawowo wolnym od
    >pracy.

    zdaje się, że mylisz termin zapłaty wg KC z terminem zapłaty
    zobowiązań podatkowych i ZUS (albo ja mylę :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2004-07-20 15:19:47
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > zdaje się, że mylisz termin zapłaty wg KC z terminem zapłaty
    > zobowiązań podatkowych i ZUS (albo ja mylę :-)

    Noo, chyba jeden z nas myli...;-)
    A tam na pewno jest "i ZUS" ?

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-07-20 21:32:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Jul 2004 17:19:47 +0200,
    osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>
    napisała:
    [...]
    > Noo, chyba jeden z nas myli...;-)
    > A tam na pewno jest "i ZUS" ?

    Raczej w ustawach okołozusowych jest zapis, ze stosuje sie zapisy
    ordeynacji podatkowej.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    According to the latest official figures, 43% of all statistics are