  • 1. Data: 2004-07-06 08:07:37
    Temat: GDZIE OTWORZYĆ e-konto dla Spółdzielni?
    Od: "Jacek" <j...@o...pl>

    Witam i proszę Was o pomoc. Nasza spółdzielnia mieszkaniowa chciała otworzyć
    konto internetowe w mBanku, ale okazało się to niemożliwe. mBank otwiera konta
    firmowe tylko dla spółek cywilnych!
    Czy nie wiecie który bank ma e-konta dla firm typu spółdzielnia?
    Pzdr. Jacek

  • 2. Data: 2004-07-07 07:47:32
    Temat: Re: GDZIE OTWORZYĆ e-konto dla Spółdzielni?
    Od: "Jasiu II" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    konta
    > firmowe tylko dla spółek cywilnych!
    > Czy nie wiecie który bank ma e-konta dla firm typu spółdzielnia?

    Np. www.bph.pl jak w W-wie to polecam oddział na ul. Białej 4, Pani Agnieszka
    Wojda 534 6968 - dostęp internetowy oraz tradycyjny, rachunek przez 3 miesiące
    za free, jak duża spółdzielnia (tzn około 500 transakcji miesięcznie) to można
    też pokusić się o masową identyfikację wpłat (Trans-Collect)- usługa
    korporacyjna ale stosowana dla spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych (wiem bo
    sam korzystam z tego i jest naprawdę bardzo dobrze).

  • 3. Data: 2004-07-07 07:49:45
    Od: "Jasiu II" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    bo
    > sam korzystam z tego i jest naprawdę bardzo dobrze).

    Zapomniałem dodać, że w dostępie internetowym jest możliwość akceptowania
    przelewu na 2 ręce, a nie jak w większości e-banków tylko przez 1 osobę.

  • 4. Data: 2004-07-07 08:10:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@o...pl> wrote:
> [...]
    > mBank otwiera konta firmowe tylko dla spółek cywilnych!
    > Czy nie wiecie który bank ma e-konta dla firm typu spółdzielnia?

    Tutaj raczej szukaj banku z oferta typu "home banking" (corporate banking) -
    jesli ma to byc duzo przelewow.
    Probuj PKO BP, Pekao SA, Kredyt Bank, moze Nordea.

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 5. Data: 2004-07-07 08:23:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jasiu II <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zapomniałem dodać, że w dostępie internetowym jest możliwość
    > akceptowania przelewu na 2 ręce, a nie jak w większości e-banków
    > tylko przez 1 osobę.

    w BusinessNecie? No w KB i bodaj w BGZeie w Integrum tez to jest (via
    Internet).
    ale istotnie BPH tez jest bardzo dobrym rozwiazaniem

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 6. Data: 2004-07-07 14:27:54
    Od: "Jacek" <j...@o...pl>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
    Ale zdaje się proponujecie mi otwarcie konta w marmurku z możliwością obsługi
    przez internet. A ja chciałem samo konto internetowe (jak w mBanku), bez
    marmurków BPH, PKO itd. Może źle Was zrozumiałem...
    Pzdr. Jacek

  • 7. Data: 2004-07-07 17:24:11
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@o...pl> wrote:
    > Ale zdaje się proponujecie mi otwarcie konta w marmurku z możliwością
    > obsługi przez internet. A ja chciałem samo konto internetowe (jak w
    > mBanku), bez marmurków BPH, PKO itd. Może źle Was zrozumiałem...

    Dobrze nas zrozumieles tylko, ze z 3 bankow wirtualnych 2 nie obluguja
    spoldzielni.
    Byc moze VW Bank direct bedzie mogl - zadzwon do nich i sprawdz.
    Spolkii osobowe i kapitalowe prowadza, stwoarzyszenia, to moze i
    spoldzielnie? Nie wiem - ale sprawdz i daj znac www.vwbankdirect.pl

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 8. Data: 2004-07-07 18:03:46
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    konta
    > firmowe tylko dla spółek cywilnych!
    > Czy nie wiecie który bank ma e-konta dla firm typu spółdzielnia?

    eFirma plus w moim banku,Nordea Bank Polska. 30 zł za prowadzenie, 0.60 zł za
    przelew, 0.40 zł za zlecenia stałe.Możliwośc akceptacji w dowolnej konfiguracji
    2,3,4... osoby, ustalenie dowolnych progów kwotowych do akceptacji, max 3
    darmowe karty visa electron. Każdy z uprawnionych loguje się swoim hasłem
    (płatny token lub darmowa karta uwierzytelniająca) w dowolnym miejscu na
    świecie. Istnieje możliwość nadania wyznaczonym osobom tylko uprawnienia do
    wprowadzania transakcji bez możliwości akceptacji. WAP, SMS, i zawsze można
    przyjść, ewentualnie zadzwonić do marmurka.Polecam

    Martek

  • 9. Data: 2004-07-07 18:07:03
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    W Sezamie, Businessnet jest tylko dla korporacji, a Spółdzielnie i inne tego typu są
    traktowane jako
    Małe Przedsiębiorstwa.
    Pozatym na Businessnet są ciągle wgrywane nowe funkcjonalności, więc może jeszcze nie
    wpełni działa.

  • 10. Data: 2004-07-07 18:10:05
    Od: "Jasiu II" <b...@s...pl>

    Tylko jeżeli masz dużo wpłat na rachunek to aby się połapać w czynszach to najlepszym
    rozwiązaniem
    jest masowa identyfikacja wpłat (tzw. Wirtualne Numery Rachunków - dla każdego lokalu
    oddzielnie),
    co nie zawsze internetowe banki mają. No ale jeśli chcesz się męczyć z identyfikacją
    wpłat sam to
    proszę bardzo.