  • 1. Data: 2004-07-06 08:31:43
    Temat: Kontakt z przedstawicielem mBanku odnosnie KK
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    Wiem ze temat sie powtarza ale interesuje mnie jak dlugo czekaliscie na
    karte od czasu odbioru dokumentow i podpisania umow z przedstawicielem
    banku. umnie minelo juz troche czasu a nawet w stanie wniosku na www nic sie
    nie zmienilo

  • 2. Data: 2004-07-06 09:00:14
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

> [...]
    > banku. umnie minelo juz troche czasu a nawet w stanie wniosku na www nic sie

    Ja ponad miesiac z powodu bedow Pana Agenta - faza ostatnia, w sumie ponad 2
    miesiace. To bylo na poczatku KK w mBanku i wtedy to bylo, no ale myslalem ze
    juz sie poprawilo.
    Jesli rzeczywiscie dlugo trwa to napisz do Pana Wojciecha Materki z mBanku -
    moja spawe pchnal skutecznie i po 5 dniach od jego interwencji mialem karte.
    E mail znajdziesz na forum albo moge Ci wyslac.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 3. Data: 2004-07-06 11:43:24
    Od: "Piotrek" <petero2@o2_WYKASUJ.pl>

> [...]
    karte.
    | E mail znajdziesz na forum albo moge Ci wyslac.

    mnie tez sie nie udalo za pierwszym razem bo Pani Agentka porobila jakies
    bledy.
    W sumie wszystko zajelo ok. miesiaca.

    pzdr.
    piotrek