  • 1. Data: 2004-07-06 11:06:03
    Temat: Kiedy dolar w gore?
    Od: "Krzysztof K." <k...@o...pl>

    Witam

    Mam troche dolarow do wymiany na zlotowki.
    Jak myslicie, kiedy oplaci sie je wymienic?
    Jak narazie dolar strasznie nisko.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje

    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-07-06 12:07:33
    Temat: Re: Kiedy dolar w gore?
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Też chciałbym by był wyzej, tez mam trochę, ale raczej wyżej nie będzie,
    przeszła moda na dolary.

  • 3. Data: 2004-07-06 14:12:47
    Od: "Piotrek" <petero2@o2_WYKASUJ.pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    | Też chciałbym by był wyzej, tez mam trochę, ale raczej wyżej nie będzie,
    | przeszła moda na dolary.

    a ja chce kupic, wiec lepiej zeby nie drozaly,
    i jak tu wszystkim dogodzic :-))

    pzdr.
    piotrek

  • 4. Data: 2004-07-06 14:32:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krzysztof K. napisał:

    > Mam troche dolarow do wymiany na zlotowki.
    > Jak myslicie, kiedy oplaci sie je wymienic?
    > Jak narazie dolar strasznie nisko.

    W styczniu.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-07-06 15:37:23
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Jul 2004 16:32:44 +0200,
    osoba podpisana: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta>
    napisała:

    > W styczniu.

    W styczniu to KB upadnie :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.

  • 6. Data: 2004-07-06 16:12:47
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Krzysztof K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam troche dolarow do wymiany na zlotowki.
    > Jak myslicie, kiedy oplaci sie je wymienic?
    > Jak narazie dolar strasznie nisko.

    Trend ewidentnie sie zmienil 7 tygodni temu. Poprzedni trend trwal prawie 3
    lata. Ale oczywiscie niczego nie sugeruje ;-)

    Jesli wtedy przegapiles moment pozbycia sie wszystkich walut, to teraz chyba
    juz lepiej poczekac na korekte i wtedy opchnac wszystko.
    Ja we wtorek przed RPP sprzedalem reszte swoich GBP. Niestety wczesniej sie
    ich sprzedac nie dalo :( Za mala to byla kwota, zeby sie bawic sprzedaza na
    termin ... Ale dobre i to

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 7. Data: 2004-07-06 19:23:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

    > W styczniu to KB upadnie :-)

    Wiesz... styczen jest magiczny. ;-)

    Bartol

  • 8. Data: 2004-07-07 11:35:30
    Temat: Re: Kiedy euro w gore?
    Od: "muminos" <m...@w...pl>

    jw. :)
    ja mam troche euro- i powiem Wam jestem zalamany - kupilem po ok.4,8 -eh

  • 9. Data: 2004-07-07 17:19:25
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "muminos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jw. :)
    > ja mam troche euro- i powiem Wam jestem zalamany - kupilem po ok.4,8 -eh
    To masz wielkiego pecha, euro raczej w dół. Moim zdanie to do końca roku
    4,4-4,5zł, a później niżej, ale to jest tylko moja opinia.