  • 11. Data: 2004-07-21 04:44:12
    Temat: Re: mBank i przelewy do ZUS
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:slrncfr3rj.1tb.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Dnia Tue, 20 Jul 2004 17:19:47 +0200,
    > osoba podpisana: Slawek Kos <s...@p...com>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Raczej w ustawach okołozusowych jest zapis, ze stosuje sie zapisy
    > ordeynacji podatkowej.

    Ba, ale czy co do terminow platnosci tez...?
    Glowy bym nie dal, ale sa rozne takie serwisy internetowe gdzie np. na
    stronie www jest info przypominajace o "nadchodzacych terminach". Ze dwa
    razy zwrocilem uwage, ze w sprawie podatkow sugeruja w takiej sytuacji
    poniedzialek, a w sprawie ZUSu raczej piatek.

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-07-21 09:11:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

> [...]
    > razy zwrocilem uwage, ze w sprawie podatkow sugeruja w takiej sytuacji
    > poniedzialek, a w sprawie ZUSu raczej piatek.

    Moze sami nie sa pewni. Ja zawsze place po dniu wolnym (sobota,
    niedziela, swieto panstwowo-religijne). I jakos ZUS sie nie czepial, a
    sprawdzal, bo z chorobowego korzystalem. Przynajmniej raz zaplacilem 12
    w poniedzialek (dalej nie chcialo mi sie sprawdzac).

    Bartol

  • 13. Data: 2004-07-21 15:50:31
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Wed, 21 Jul 2004 06:44:12 +0200, na pl.biznes.banki, Slawek Kos w
    wiadomości <news:cdksan$frp$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > razy zwrocilem uwage, ze w sprawie podatkow sugeruja w takiej sytuacji
    > poniedzialek, a w sprawie ZUSu raczej piatek.

    Ja "od zawsze" płacę ZUS w poniedziałek jeśli termin płatności przypada
    w sobotę i jeszcze nigdy ZUS mi tego nie kwestionował.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj