  • 1. Data: 2004-07-06 11:54:19
    Temat: przelew z pomylonymi numerkami konta
    Od: "mumu" <a...@i...pl>

    a adres odbiorcy sie zgadza . Czy mozna odzyskać pieniądze z takiej pomyłki?

    Pomożcie Ludziska Mądre!

  • 2. Data: 2004-07-06 11:55:33
    Temat: Re: przelew z pomylonymi numerkami konta
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    mumu wrote:

    > a adres odbiorcy sie zgadza . Czy mozna odzyskać pieniądze z takiej pomyłki?
    >
    > Pomożcie Ludziska Mądre!

    Ja zrobiłbym tak:
    1. Pismo do swojego banku z opisem sytuacji, i prośbą kontakt z
    faktycznym odbiorcą przelewu, aby tamten zwrócił.
    2. Gdy (co prawdopodobne :-( ) odbiorca przelewu nie chciał oddać to z
    tymi pismami iść na policję z bezpodstawnym wzbogaceniem
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-07-06 12:52:03
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Zeus wrote:

    > Użytkownik "mumu" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > pomyłki?
    >

    > no ale czy z nowymi numerami 26 cyfrowymi przejdzie,
    > musialbys miec strasznego pecha aby wyszal ta sama liczba kontrolna

    Jeżeli dobrze rozumiem, to miał dane człowieka A, ale numer konta wziął
    z danych człowieka B.

    Ale, ale, to znaczy, że autor watku ma dane człowieka któremu omyłkowo
    wysłał pieniądze, może z nim spróbuj sie skontaktować. jeśli będzie
    szedł w zaparte to polecony z żadaniem oddania pieniędzy, a następnie
    tak jak wcześniej pisałem.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-07-06 12:53:41
    Od: "Zeus" <y...@T...pl>

  • 5. Data: 2004-07-06 12:59:19
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > 2. Gdy (co prawdopodobne :-( ) odbiorca przelewu nie chciał oddać to z
    > tymi pismami iść na policję z bezpodstawnym wzbogaceniem

    A co jeśli tamten powie że on właśnie miał dostać od Ciebie przelew,
    że umówiliście się słownie na jakiś interes, zrobił coś tam dla Ciebie
    za to, a że teraz Ty chcesz go zrobić w bambuko wycofując przelew?

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 6. Data: 2004-07-06 13:11:55
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Miernik wrote:

    > A co jeśli tamten powie że on właśnie miał dostać od Ciebie przelew,
    > że umówiliście się słownie na jakiś interes, zrobił coś tam dla Ciebie
    > za to, a że teraz Ty chcesz go zrobić w bambuko wycofując przelew?

    To może byc problem :-(
    Niestety bez większej ilości dancyh niewiele mozna doradzić.
    KJ
    PS. Chciałem ci coś napisać ale amessage.info leży :-(

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2004-07-06 16:02:46
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > To może byc problem :-(
    > Niestety bez większej ilości dancyh niewiele mozna doradzić.
    > KJ
    > PS. Chciałem ci coś napisać ale amessage.info leży :-(

    Mi działa, mam teraz 4 osoby online (Ciebie nie mam online...).
    Pewnie Ci łącze za granicę padło czy co.
    Pisz na kanał #pbb na IRCu, ale na sieci Freenode (irc.freenode.net)
    bo na IRCnecie strasznie boty szaleją i jakieś śmieci ślą.