-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Fajas" <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
Date: Fri, 28 Nov 2003 21:40:50 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 38
Message-ID: <bq8bss$lvi$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <0...@p...pl> <bq7hi0$9f9$1@nemesis.news.tpi.pl>
<0...@p...pl> <bq81on$mse$1@nemesis.news.tpi.pl>
<0...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: sandra.offnoise.com
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1070052062 22514 80.55.113.254 (28 Nov 2003 20:41:02
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 28 Nov 2003 20:41:02 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:270846
[ ukryj nagłówki ]> Drogi Kolego, to nie jest żadne podsumowanie tylko bełkot. Nie zadałeś
sobie
> nawet trudu, żeby zrozumieć na czym polega istota problemu. Usiłujesz
jedynie
> wmówić mi, że powinienem okazać więcej pokory, bo w innych bankach
nastałbym
> się w kolejkach itp. Tu nie jest źle, bo gdzie indziej jest jeszcze
gorzej -
> taki ma być morał z Twojego posta. Ale do mnie to nie przemawia, tym
bardziej,
> że widzę postępujący w oczach (proporcjonalnie do przyrostu liczby
klientów)
> upadek mBanku - w aspekcie czasu trwania procedur i jakości obsługi
klienta. I
> na to chciałem zwrócić uwagę. A lektura postów na grupie z ostatniego
czasu
> upewnia mnie w tym, że nie tylko ja zauważam tę degrengoladę.
>
> Pozdrawiam
> PSOLS
A to przeciazenie wynika z tego, ze taki klient jak ty potrafi wisiec na
sluchawce z mLinka 20 minut aby wyjasnic problem ktorego tak naprawde niema.
Bo powiedz mi tak naprawde, czy w normalnym banku sprawdzalbys po 5 minutach
czy przelew znajduje sie w twoich przelewach oczekujacych czy juz
zrealizowanych i robilbys to dodatkowo w dzien wolny, CIEKAWE :))))
Powiedz mi co z punktu widzenia wykonania uslugi ma za znaczenie czy
potwierdzenie wykonania pojawi sie dzisiaj czy jutro???? Takie sa procedury
i nalezaloby sie do nich dostosowac.
A ty zawalasz system jakimis pretensjami o nic to prawie tak jakys kazal
taksowkarzowi jechac wg zasad ruchu lewostronnego. Powiedz mi dlaczego mBank
ma zmieniac zasady ksiegowania transakcji i prezentacji ich w serwisie tylko
dlatego, ze tobie sie wydaje ze tak bedzi lepiej, mi odpowaiada wlasnie taki
a nie inny sposob ja jako klient go akceptuje i nie zycze sobie zmiany.... a
moze jestes lepszym klientem niz ja???
Fajas
Następne wpisy z tego wątku
- 28.11.03 20:56 PSOLS
- 28.11.03 21:00 Fajas
- 28.11.03 21:06 PSOLS
- 28.11.03 21:09 PSOLS
- 28.11.03 21:19 Fajas
- 28.11.03 21:12 PSOLS
- 28.11.03 21:51 Fajas
- 28.11.03 21:51 Grzegorz Petka
- 29.11.03 07:12 Fajas
- 29.11.03 07:37 Grzegorz Petka
- 29.11.03 08:06 Fajas
- 29.11.03 10:28 PSOLS
- 29.11.03 11:12 Bartol Partol
- 29.11.03 11:36 Robert
- 29.11.03 14:47 PSOLS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem