  • Data: 2003-11-29 10:28:33
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "PSOLS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A kto Ci to powiedzial, ze masz to widziec??? Masz to zagwarantowane w
    >regulaminie?

    OK - w takim razie ustalmy, że w historii rachunku online będą się pokazywały
    losowo wybrane operacje z ostatniego miesiąca. Jest to zgodne z Twoim
    prostackim rozumieniem relacji klient-bank. Ponieważ oni Ci rzekomo
    zagwarantowali wyciągi miesięczne, więc przed końcem miesiąca nie masz prawa
    zaglądać do historii rachunku, bo może tam nic nie być, albo będą jakieś
    losowo wybrane operacje. Jeśli taka usługa Ci odpowiada, to gratuluję. O to
    właśnie chodzi w bankowości internetowej, żeby mieć zapewniony "miesięczny
    wyciąg" ROTFL!

    >Uwierz mi gdyby koncowka klencka pokazywala wszystkie procedury wykonywane w
    >procesie realizacji uslugi, nietylko mLinki calkowicie by sie zakrecily, ale
    >nawet tak dociekliwy klient jak ty mialby klopoty z interpretacja.
    >To widac po twoim poscie, poprostu dostales zbyt duza liczbe informacji i
    >stales sie klopotliwym klientem, poniewaz dociekasz spraw nieistotnych z
    >punktuwidzenia swidczonych zreszta zgodnie z regulaminem uslug.
    >Tak naprawde w ten sposob mozna sie przyczepic do kazdej procedury....

    Człowieku - Ty nie wiesz o czym piszesz! Nie rozumiesz istoty sprawy, bo nie
    chce Ci się nawet zastanowić o co chodzi. Piszesz, co Ci ślina na język
    przyniesie i wychwalasz głupotę banku.

    >Tak jak pisalem od 3 lat korzystam z mBanku i tylko 3 razy dzwonilem na
    >mLinie tylko w clu aktywacji kart.
    >I o to chodzi ;) Ale widac ty lubisz pogadac z mLinkami ;) ja preferuje
    >inteligentniejsze towarzystwo ;)

    A co ma do tego mLinia? Czy ja coś piszę o dzwonieniu na mLinię? Stwierdziłem
    wyraźnie, że dzwonić tam nie ma po co, bo osoby tamże pracujące nie mają
    żadnych kompetencji do wyjaśnienia czegokolwiek. Równie dobrze mogę się nagrać
    na automatyczną sekretarkę. Problemem w kontaktach z mBankiem jest to, że brak
    jest kontaktu z ludźmi kompetentnymi. Pisanie @, czy listów tradycyjnych
    powoduje niesamowite wydłużenie czasu reakcji.

    PSOLS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl