  • Data: 2003-11-29 08:06:39
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "Fajas" <s...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > informacji o jej wykonaniu. Zostaje ona gleboko ukryta. Na stronach WWW
    nie ma
    > scislej informacji, ze tak dokonywane operacje nalezy sprawdzac w
    "historii
    > operacji z data przyszla" (sic!).
    > Potwierdzenie mozesz wydrukowac - ale nigdzie go nie ma, bo po operacji
    nie
    > pozostal nawet slad. mLinka byla tak samo zdziwiona, jak Ty - a gdy
    sprawdzila
    > rzekla z rozbrajaca szczerosci - "oooo rzeczywiscie!!!":-/
    > Najprosciej powiedziec, ze to klient wymysla jakies mecyje.

    No nieee niewmowisz mi, ze niemasz tej operacji w miesiecznym zestawieniu
    operacji!!!

    > Spraw dokonywania przelewow i procedury transakcyjnej - tak gwoli
    scislosci -
    > nie reguluje umowa pomidzy klientem, a mBankiem tylko regulamin. Natomista
    > fakt, ze mBank podjal sie wykonywania takich uslu za darmo nie oznacza, ze
    > moga byc one byle jakie.

    Bo to jest wewnetrzna sprawa banku jak oni to realizuja, dla kazdego
    projektanta serwisow transakcyjnych istotne jest zaprojektowanie poprawnie
    dzialajacych procedur wewnetrznych i wygenerowanie na ich podstawie
    niezbednych informacji dla klienta a ta w tym przypadku jest to miesieczny
    wyciag transakcji bo tylko taki masz zagwarantowany w umowie o swiadczenie
    uslug.

    > Gdy wszystko jest OK to kontakt z mLinka jest mi do niczego potrzebny.

    Ale w sprawie o ktorej mowa wszystko bylo jak w najlepszym porzadku, przelew
    zostal wykonany na zestawieniu miesiecznym operacji zostal ujety wiec
    jeszcze raz o co chodzi???

    > przeciez, ani na mCzacie nic pozytecznego sie generalnie nie dowiem.
    Mowisz o
    > kilkudziecieciominutowych rozmowach - jesli rozmowca z tamtej strony jest
    > kompetentny i rzeczowy,

    Nielicz na to, ze specjalista od baz danych i systemow transakcyjnych bedzie
    siedzial na mLinku bo by go po godzinie szlag trafil i powiedzialby, ze ma w
    d: taka prace.

    http://www.roznosci.naczasie.pl/mBank.gif

    kompetencja ludzi pracujacych w bankowosci jest tragiczna!!! Podam przyklad
    z Invest Banku, gosicu nierozumiel roznicy pomiedzy poleceniem zaplaty a
    zleceniem stalym!!!!!
    Ale to juz zupelnie inny temat

    pozdrawiam
    Fajas