  • Data: 2003-11-28 21:51:37
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "Fajas" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zanim coś takiego napiszesz, to się zastanów 3x. Procedury (prawidłowe) są
    > takie, że w każdej chwili dana transakcja powinna być widoczna w
    systemie -
    > albo na etapie oczekującej na wykonanie, albo wykonanej. Nie może
    "znikać"!

    A kto Ci to powiedzial, ze masz to widziec??? Masz to zagwarantowane w
    regulaminie?
    Uwierz mi gdyby koncowka klencka pokazywala wszystkie procedury wykonywane w
    procesie realizacji uslugi, nietylko mLinki calkowicie by sie zakrecily, ale
    nawet tak dociekliwy klient jak ty mialby klopoty z interpretacja.
    To widac po twoim poscie, poprostu dostales zbyt duza liczbe informacji i
    stales sie klopotliwym klientem, poniewaz dociekasz spraw nieistotnych z
    punktuwidzenia swidczonych zreszta zgodnie z regulaminem uslug.
    Tak naprawde w ten sposob mozna sie przyczepic do kazdej procedury....
    Tak jak pisalem od 3 lat korzystam z mBanku i tylko 3 razy dzwonilem na
    mLinie tylko w clu aktywacji kart.
    I o to chodzi ;) Ale widac ty lubisz pogadac z mLinkami ;) ja preferuje
    inteligentniejsze towarzystwo ;)

    Fajas