  • Data: 2003-11-28 21:06:11
    Temat: Re: [mBank] Błędy i lekceważenie (długie}
    Od: "PSOLS" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A to przeciazenie wynika z tego, ze taki klient jak ty potrafi wisiec na
    >sluchawce z mLinka 20 minut aby wyjasnic problem ktorego tak naprawde niema.
    >Bo powiedz mi tak naprawde, czy w normalnym banku sprawdzalbys po 5 minutach
    >czy przelew znajduje sie w twoich przelewach oczekujacych czy juz
    >zrealizowanych i robilbys to dodatkowo w dzien wolny, CIEKAWE :))))

    Ponownie proszę o analizę wyjściowego posta i dopiero potem formułowanie
    komentarzy.
    Jeśli nie rozumiesz, o czym piszę, to wyjaśniam ponownie:

    W piątek zlecam przelew wewnętrzny (do innego odbiorcy w mBanku) na kwotę
    przykładowo 100 PLN z datą realizacji na niedzielę. Informuję odbiorcę @, że w
    niedzielę kwota będzie na jego mBankowym koncie.
    Loguję się w niedzielę do systemu i nie widzę przelewu - zniknął! Ani nie ma
    go w oczekujących ani w wykonanych!
    Dostaję @ z zapytaniem od odbiorcy gdzie są obiecane środki.
    W tej sytuacji (wiedząc, ze blondynki z mLinii niczego mi nie wyjaśnią, bo
    umieją co najwyżej przyjąć reklamację, na której realizację będę czekał
    miesiąc albo dłużej) wykonuję w niedzielę przelew z datą bieżącą i kontrahent
    otrzymuje przelew niezwłocznie.
    W poniedziałek "pojawia" się w historii zaginiony pierwszy przelew - jako
    wykonany z datą niedzielną, a zaksięgowany z datą poniedziałkową.

    >Powiedz mi co z punktu widzenia wykonania uslugi ma za znaczenie czy
    >potwierdzenie wykonania pojawi sie dzisiaj czy jutro???? Takie sa procedury
    >i nalezaloby sie do nich dostosowac.

    Zanim coś takiego napiszesz, to się zastanów 3x. Procedury (prawidłowe) są
    takie, że w każdej chwili dana transakcja powinna być widoczna w systemie -
    albo na etapie oczekującej na wykonanie, albo wykonanej. Nie może "znikać"!

    >A ty zawalasz system jakimis pretensjami o nic to prawie tak jakys kazal
    >taksowkarzowi jechac wg zasad ruchu lewostronnego. Powiedz mi dlaczego mBank
    >ma zmieniac zasady ksiegowania transakcji i prezentacji ich w serwisie tylko
    >dlatego, ze tobie sie wydaje ze tak bedzi lepiej, mi odpowaiada wlasnie taki
    >a nie inny sposob ja jako klient go akceptuje i nie zycze sobie zmiany.... a
    >moze jestes lepszym klientem niz ja???

    Być może jestem mądrzejszym klientem niż Ty i zauważam to, czego Ty dotąd nie
    zauważyłeś. mBank (jak wynika z odpowiedzi, której mi wreszcie udzielili) sam
    nie wie co się dzieje w jego systemie i stwierdza, że jest to
    ciekawe "spostrzeżenie". Czy to dobrze świadczy o procedurach bankowych?

    PSOLS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl