  • 21. Data: 2004-02-25 14:28:47
    Temat: Re: m-bank i lukas bank szok
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Glenn wrote:

    > Puść ten przelew w takim razie i potem pochwal się na grupie ile zapłaciłeś
    > ;-))) Tylko nie krzycz za głosno ;-)

    W Lukasie mi powiedzieli, że jak się uprę to oni mi taki przelew zrobią
    za 0,15% ale nie mniej niż 60zł. Tylko nie potrafia powiedzieć jak to
    długo potrwa, a sama procedura jest jakaś koszmarna.

    mirek

  • 22. Data: 2004-02-25 14:28:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W Millennium za przelew z Millenetu 0,5% min 10 PLN. Tak wiec nie sa to
    duze

    Te 0,5 % to wszystko, czy tylko koszty Millenium? Bo jak chcesz zapłacić
    tylko za swój bank to ok. Ale jak odbiorca ma dostać konkretną kwotę, to
    musisz wziąc na siebie jeszcze koszty banku przyjmującego i koszty banków
    pośredniczących. Wątpię, żeby Mille gwarantował, że zmieści sie to w owych
    0,5 %.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 23. Data: 2004-02-25 14:36:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Choćby cło.

    No ale sprawy celne nie mają się nijak do tego, że w związku z wejściem do
    UE wszystkie banki mają zacząć świadczyć usługę przelewu zagranicznego. I
    raczej dziwi mnie, że się zszokowałeś ;-) brakiem takiej usługi w niektórych
    bankach uzasadniając to zniknięciem barier celnych po wejsciu do UE. Jeżeli
    zaś sądzisz, że zniknięcie barier celnych ma wywołać jakiś wielki popyt na
    przelewy zagraniczne, to szczerze wątpię ze względu na koszt takich
    przelewów.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 24. Data: 2004-02-25 14:36:57
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Choćby cło.

    a jaki to ma zwiazek z platnoscia KK?

    kursor

  • 25. Data: 2004-02-25 14:37:23
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

  • 26. Data: 2004-02-25 14:41:00
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Glenn wrote:

    > O to dziwne, że w ogóle chcą wykonać usługę, której nie mają w toip ;-) No i
    > skąd wzieli w takim razie cenę?

    No widzisz sam się zdziwiłem. Może dla swojego dobrego klienta? :-)
    Wyjątkowo. :-) Chcą to robic przez ReiffaisenBank i jak napisałem
    procedura jest długa i uciążliwa. Moze tą prcedurą chca mnie odstraszyć.
    Jeżeli tak to im się to udało.

    mirek

  • 27. Data: 2004-02-25 14:43:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ???

    Co "???" ;-)

    200 EUR - ok. 980 PLN (kurs 4,9)

    60 PLN to ok. 6,12 %. Fakt przedpiszca troche sie pomylił, ale te 60 PLN to
    jest dolna granica. Górnej prawie nie ma (ograniczona jest prowizjami banków
    pośredniczących i banku odbierającego)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 28. Data: 2004-02-25 14:45:30
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > żaden, nie o tym ta dyskusja

    cytat:

    > Dla mnie związek jest oczywisty. Po wejściu do UE zniknie wiele
    > ograniczeń choćby w dokonywaniu zakupów w krajach UE, a nie zawsze
    można
    > zapłacic KK.

    cytat 2:

    > Choćby cło.