  • 1. Data: 2004-02-25 12:51:32
    Temat: Expander i oferty K.
    Od: "Miroslaw Kowalski" <m...@W...gazeta.pl>

    Czołem,
    Czy Expander wybiórczo pokazuje oferty k. mieszkaniowych? Który bank lepiej
    zapłaci to załapie się do rankingu? PKO BP jakiś miesiąc temu było jeszcze w
    tabeli ofert kredytów, teraz zniknął zupełnie...
    miron

  • 2. Data: 2004-02-25 12:56:33
    Temat: Re: Expander i oferty K.
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Miroslaw Kowalski" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c1i5ok$o57$1@inews.gazeta.pl...
    > Czołem,
    > Czy Expander wybiórczo pokazuje oferty k. mieszkaniowych? Który bank
    lepiej
    > zapłaci to załapie się do rankingu?

    Owszem. Multibank daje mu największe prowizje wiec jest wciskany kazdemu na
    początek.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

  • 3. Data: 2004-02-25 13:54:42
    Od: "k.b" <k...@w...pf.pl>

    Nie wiem czy to to ale zdaje się od połowy miesiąca zmieniła im się oferta i
    to na dużo gorszą
    na grupie nie spotkałem komentarzy na ten temat, a kredyty hipoteczne w PKO
    BP i KB były często polecanymi produktami na grupie
    pozdrawiam