  • 1. Data: 2004-02-25 13:39:27
    Temat: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
    Od: "KK" <n...@n...com>

    Witam,

    Mam pytanko :) Który z banków wysyła
    - wyciągi do karty kredytowej
    - same karty kredytowe
    na adres korespondencyjny będący SKRYTKĄ POCZTOWĄ?

    Podkreślam, że chodzi mi WYŁĄCZNIE o karty kredytowe i wyciągi do kart
    kredytowych.
    I proszę o sprawdzone informacje - najlepiej z autopsji :)

    pzdr
    KK

  • 2. Data: 2004-02-25 14:29:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Mam pytanko :) Który z banków wysyła
    > - wyciągi do karty kredytowej
    > - same karty kredytowe

    Citi :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-02-25 14:32:21
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Citi :-)

    Boże, już żałuję, że zadałem to pytanie tutaj - zero wiarygodności będzie :)
    Citi nie wysyła KART KREDYTOWYCH na skrytki z jednego prostego powodu - nie
    da się zarejestrować u nich adresu do wysyłki karty kredytowej - wysyłają
    tylko na adres zamieszkania albo do pracy - przerabiane osobiście.

    pzdr
    KK

  • 4. Data: 2004-02-25 14:37:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Boże, już żałuję, że zadałem to pytanie tutaj - zero wiarygodności będzie
    :)

    A sorki, nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem :-) Fakt - Citi nie wysyla
    kart na adres korespondencyjny bedacy skrytka.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-02-25 14:38:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie
    > da się zarejestrować u nich adresu do wysyłki karty kredytowej - wysyłają
    > tylko na adres zamieszkania albo do pracy - przerabiane osobiście.

    Nie honorują podania adresu do korespondencji? Albo nie podpada u nich pod
    "korespondencję" przesyłka z kartą/wyciągiem?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-02-25 14:43:53
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Nie honorują podania adresu do korespondencji? Albo nie podpada u nich pod
    > "korespondencję" przesyłka z kartą/wyciągiem?

    Przy karcie kredytowej nie mają takiego pola jak adres korespondencyjny -
    wogóle. Można zażyczyć sobie by korespondencja dot. KK szła albo do domu
    albo do pracy - ale nie można podać trzeciego adresu - w rozumieniu
    "korespondecyjny".

    pzdr
    KK

  • 7. Data: 2004-02-25 14:47:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > wogóle. Można zażyczyć sobie by korespondencja dot. KK szła albo do domu
    > albo do pracy - ale nie można podać trzeciego adresu - w rozumieniu

    No to chała. Nie nadaję sie na ich klientkę, bo gdzie indziej mieszkam niż
    mam "w papierach". A w pracy nie będę kart/wyciągów odbierać. Chyba trochę
    przegięli.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-25 14:53:04
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

> [...]
    > wogóle. Można zażyczyć sobie by korespondencja dot. KK szła albo do domu
    > albo do pracy - ale nie można podać trzeciego adresu - w rozumieniu

    no nie, bez przesady. Moje wyciagi zarowno z konta jak i KK Citi przychodza
    na adres korespondencyjny (zameldowany jestem gdzie indziej). I nie jest to
    praca ;) No chyba ze w systemie zostalo to zmienione po prostu na adres
    domowy. Zmiany dokonalem przez Citiphone, oczywiscie po wczesniejszej
    autoryzacji.

    sq

  • 9. Data: 2004-02-25 14:59:11
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > praca ;) No chyba ze w systemie zostalo to zmienione po prostu na adres
    > domowy. Zmiany dokonalem przez Citiphone, oczywiscie po wczesniejszej

    Podejrzewam, że chodzi o to, że masz rachunek też. Jak masz samą kartę to
    kicha.
    Ale też myślę - sprawdź w Citi jaki mają Twój adres zamieszkania :) Bo to
    nie musi być adres zameldowania z dowodu. Móże ten adres wpisali Ci w
    miejsce adresu zamieszkania?

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2004-02-25 15:47:02
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > praca ;) No chyba ze w systemie zostalo to zmienione po prostu na adres
    > domowy. Zmiany dokonalem przez Citiphone, oczywiscie po wczesniejszej

    Moja żona ma tak samo i niczego w Citiphone nie zmieniała, a mają oba
    adresy.

    Może Marcin nam wyjaœni jak to jest? :)

    Pozdrawiam,
    Washko