  • 1. Data: 2004-02-25 13:28:28
    Temat: Re: m-bank i lukas bank szok
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik mirek krasnowski napisał:

    > Jestem w szoku ani w jednym ani w drugim banku nie można zrobic przelewu
    > nawet najdrobniejszej kwoty za granicę. Za dwa miesiące będziemy w UE, a
    > oni nie mają w ofercie takiej usługi.
    >
    > mirek

    inteligo tez nie ma, w ogole ciekawy jestem czy jakis internetowy bank ma?

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 2. Data: 2004-02-25 13:30:07
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    UE, a

    > inteligo tez nie ma, w ogole ciekawy jestem czy jakis internetowy
    bank ma?

    np. KB24

    pozdrawiam
    kursor

  • 4. Data: 2004-02-25 13:35:09
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    kursor <m...@U...wp.pl> wrote:
    > np. KB24

    MultiBank, Millennium, KB, Nordea Bank

  • 5. Data: 2004-02-25 13:35:36
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    mirek krasnowski <m...@p...pl> wrote:
    > W Lukasie w oddziale też nie można.

    Chyba we wszystkich bankach spoldzieczlych tez nie, i co to ma do rzeczy?

  • 6. Data: 2004-02-25 13:39:38
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

  • 7. Data: 2004-02-25 13:44:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jak to co? Czas zmienić bank.

    Skoro wykonywanie przelewów zagranicznych jest dla Ciebie konieczne, to
    dlaczego wybrałeś bank, który takiej usługi nie świadczy? A teraz jak
    rozumiem masz o to pretensje do banku?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-25 13:46:27
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > i co to ma do rzeczy?

    jak to co? Czas zmienić bank.

    mirek

  • 9. Data: 2004-02-25 13:47:58
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
    > inteligo tez nie ma, w ogole ciekawy jestem czy jakis internetowy bank ma?

    przez net ma np bph, chyba multi i nordea

  • 10. Data: 2004-02-25 13:58:56
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Glenn wrote:

    > Skoro wykonywanie przelewów zagranicznych jest dla Ciebie konieczne, to
    > dlaczego wybrałeś bank, który takiej usługi nie świadczy? A teraz jak
    > rozumiem masz o to pretensje do banku?

    czy ja gdzieś napisałem, że mam pretensje do banku. Ja napisałem, że w
    perspektywie bliskiego wejścia do UE jestem zdziwiony brakiem takiej
    usługi z ich strony. Mam w tej chwili potrzebe zrobienia przelewu do
    niemiec 200 Euro i nie moge tego zrobić. Do tej pory nie było mi to
    potrzebne ale podejrzewam, że będę miał taka konieczność od czasu do
    czasu. Byc może brak takiej usługi z ich strony Ciebie nie dziwi mnie tak.

    mirek