  • 1. Data: 2004-02-25 10:11:55
    Temat: Gdzie o FX
    Od: " Shreek" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    Zaczynam interesować się rynkiem Forex i jak do tąd znalazłem na www same
    superlatywne informacje ile to kasy można zarobić.
    Jednak chciałbym coś poczytać bardziej szczegółowego.
    Zainteresowałem się http://www.fxadvantage.com/ ze względu na konto mini, co
    sądzicie o tym serwisie.

    Jak wygląda rejestracja klienta z Polski, jak przesłanie kasy do nich i
    ewentualny odbiór zysków ewentualnie pozostałości po stracie.

    --
    Mirosław P.
    GG 1119311

  • 2. Data: 2004-02-25 10:46:47
    Temat: Re: Gdzie o FX
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik " Shreek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak wygląda rejestracja klienta z Polski, jak przesłanie kasy do nich i
    > ewentualny odbiór zysków ewentualnie pozostałości po stracie.

    Zadaj to pytanie na pl.bizens.wgpw a dostaniesz setki porad.

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    j...@e...com ; tel.: 601-247-423