  • 281. Data: 2017-06-02 21:40:05
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 czerwca 2017 21:26:42 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Po czym wlasciciel znika z pieniedzmi, a ja zostaje z mieszkaniem
    > zadluzonym na 270 tys plus dodatkowe odsetki.
    > Dziekuje ..

    Powoli zaczynasz rozumieć jak to działa;)

  • 282. Data: 2017-06-02 21:51:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Powoli zaczynasz rozumieć jak to działa;)

    Ale przeciez od poczatku byla mowa, jak to zrobic, zeby zaplacic 250 i
    zostalo tylko 20.

    Grzeczna prosbe do banku zlozyc, czy mozna banku nie pytac ?

    J.

  • 283. Data: 2017-06-02 22:12:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 czerwca 2017 11:51:30 UTC+2 użytkownik Pete napisał:
    > W dniu 2017-06-01 o 11:31, Budzik pisze:

    > A co obiecał?
    > Bo wydaje mi się, że klient podpisał coś w rodzaju 'oświadczam, że
    > zapoznałem się z informacją dotyczącą ryzyka kursowego'
    > Nic tam nie ma o granicach wahania kursu.

    Lewandowski, klub i menager też umowę zawarli, podpisali
    A teraz sąd prawomomocnie stwierdził że "w imię sprawiedliwości społecznej" kasa
    jednej ze stron się nie nalezy.
    Jak tam o sprawiedliwości społecznej było to do frankowiczów pasuje jak ulał
    przecież.

  • 284. Data: 2017-06-02 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >>> P.S. A nie mowili Ci, ze mozna bedzie przewalutowac bez problemow,

    > Ale tak jakos to chyba by wygladalo.
    > Moze pan przewalutowac, nie ma problemow ... ops, zdolnosci tez nie
    > ma.

    Sam widzisz, oszusci o tym nie wspominali...

    I znow rypiemy klienta!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 285. Data: 2017-06-02 23:13:01
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup
    .org...
    > On 2017-06-02, s...@g...com <s...@g...com> wrote:
    > [...]
    >
    > Ale ktos ich w 2008 tak bardzo nakupil, czy to raczej zlotowka spadla
    > na pysk ?

    Tak. Amerykańscy inwestorzy.

    > Bo o ile pamietam to w stosunku do euro czy usd, to on wcale tak nie
    > skoczyl gwaltownie.

    Ale np. forint czy inne waluty rynków wschodzących (emerging markets)
    już tak.

    > Skok byl dopiero w 2015.

    Było kilka skoków.
    O, masz, nawet artykuł na czasie :-)
    http://next.gazeta.pl/next/7,156830,21848196,krotka-
    historia-franka-w-polsce-dlaczego-w-ciagu-dekady-pod
    rozal.html

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 286. Data: 2017-06-02 23:57:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 czerwca 2017 23:00:55 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > I znow rypiemy klienta!
    Kwestia czasu kiedy rypnięcie walnie rykoszetem w banki
    http://www.forbes.pl/frankowicz-wygrywa-z-bankiem-ra
    iffeisen-sad-kaze-przewalutowac-kredyt,artykuly,2131
    21,1,1.html

  • 287. Data: 2017-06-03 07:22:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-06-02 o 22:12, Kris pisze:

> [...]
    jednej ze stron się nie nalezy.
    > Jak tam o sprawiedliwości społecznej było to do frankowiczów pasuje jak ulał

    Oczywiście. Dlatego każdy niech walczy o swoje przed sądem. A nie czeka
    na ustawę Adriana.

    --
    Pete

  • 288. Data: 2017-06-03 16:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 21:00:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Sam widzisz, oszusci o tym nie wspominali...

    No ciekaw jestem, jak by to bylo :-)

    Czy ktos jeszcze oprocz Petru przewalutowal swoj kredyt ?

    > I znow rypiemy klienta!

    No, akurat klient powinien wiedziec, ze wymiana walut kosztuje.
    Mial to nawet w umowe wpisane :-)

    J.

  • 289. Data: 2017-06-03 20:02:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Oddanie mieszkania jest własciwie no brainerem...
    >
    > Czy gdyby nad bankiem wisiało takie ryzyko to namawiałby ich na kredyt chf?
    > To by był dobry test na to, jak obstawiali kurs franka...

    Myślę że to nie miałoby większego znaczenia dla banku.
    Umacniający się frank nie jest korzystny dla banku (w kontekście
    istniejącego kredytu w CHF).
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 290. Data: 2017-06-03 20:03:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    > IMO to jest taki argument, ze okradłem bogatego wiec nie ma sie czego
    > czepiac... bo nadal ma co jesc...

    Nie, gdyż ja nie widzę tu żadnego nagannego działania banków (ogólnie
    w kontekście kredytów walutowych, bo pewne szczegóły mi się nie podobają
    / nie podobały).
    --
    Krzysztof Hałasa