  • 1. Data: 2017-05-19 11:45:51
    Temat: logowanie do VW
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Od ok. 10:30 próbuję zalogować się do VW banku. Za każdym razem efekt jest
    ten sam:
    Przekroczono limit czasu połączenia
    Serwer login.vwbankdirect.pl zbyt długo nie odpowiada.

    Departament Obsługi Klientów i Finansowania Umów na to rzecze:
    "Uprzejmie informujemy, iż System Transakcyjny funkcjonuje bez zarzutów i
    nie są prowadzone aktualnie żadne prace techniczne. Prosimy o weryfikację
    Pańskiego połączenia internetowego."

    Ponieważ jestem w pracy, mam możliwość podjęcia próby logowania z innych
    komputerów. Skorzystałem z dwóch i nic się nie zmieniło.
    Starałem zalogować się pod Windowsem 7, Linuxem Ubuntu i trzema
    przeglądarkami: Mozillą, Chrome i Internet Explorerem.
    Nie działają "system e-direct" i "biznesbanking", zaś "auto-aukcja"
    'wchodzi' bez problemu.

    Może ktoś, kto ma tam konto, spróbuje się zalogować i podzieli refleksjami.
    Będę szalenie wdzięczny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 2. Data: 2017-05-19 11:54:03
    Temat: Re: logowanie do VW
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 May 2017 11:45:51 +0200, Olin napisał(a):

    > Może ktoś, kto ma tam konto, spróbuje się zalogować i podzieli refleksjami.

    W sumie nie trzeba nawet mieć konta. Chodzi oto, żeby kliknąć w to zielone
    w prawym górnym rogu "zaloguje się" na stronie:
    http://www.vwbank.pl/
    a potem wybrać "system e-direct" i zobaczyć, czy załaduje się strona
    logowania.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

  • 3. Data: 2017-05-19 11:58:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Działa bez problemu, także zapewne odcięli dojście do VW z Twojej pracy.
    Albo gdzieś się coś na jakimś routerze popsuło.
    Ja miałem taką historię kiedyś z wysyłaniem poczty - jak na jakiś adres wysyłałem
    mały mail, to dochodził, a jak z załącznikiem, to przekraczał timeout i nie
    dochodził...

  • 4. Data: 2017-05-19 12:06:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 19 May 2017 11:54:03 +0200, w
    <1a6u03sv1vz83.11vknhf5ncs8y$.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

> [...]
    > http://www.vwbank.pl/
    > a potem wybrać "system e-direct" i zobaczyć, czy załaduje się strona

    Działa bez problemu, zalogowałem się.

  • 5. Data: 2017-05-19 12:08:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 May 2017 02:58:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Działa bez problemu, także zapewne odcięli dojście do VW z Twojej pracy.
    > Albo gdzieś się coś na jakimś routerze popsuło.

    Bardzo dziękuję. Przynajmniej wiadomo, że bank niczemu nie jest winny.
    Jeszcze w środę wszystko działało bez zarzutu.
    Sprobuję pogadać z administratorami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 6. Data: 2017-05-19 12:15:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-19 o 12:08, Olin pisze:

    > Bardzo dziękuję. Przynajmniej wiadomo, że bank niczemu nie jest winny.
    > Jeszcze w środę wszystko działało bez zarzutu.
    > Sprobuję pogadać z administratorami.

    Może próbujesz po http a nie https?
    Bo port 80 zamknięty.

    --
    Pete

  • 7. Data: 2017-05-19 12:20:49
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    A nie możesz od razu na https://login.vwbankdirect.pl/ ?

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2017-05-19 12:28:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-05-19 o 12:20, Grzexs pisze:

    > A nie możesz od razu na https://login.vwbankdirect.pl/ ?

    Mi to wisi, ja tam nie mam rachunku.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2017-05-19 12:32:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 May 2017 12:15:13 +0200, Pete napisał(a):

    > Może próbujesz po http a nie https?
    > Bo port 80 zamknięty.

    Bankowo próbuję wczytać stronę:
    https://login.vwbankdirect.pl/
    ale bez powodzenia.

  • 10. Data: 2017-05-19 12:33:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 19 May 2017 12:20:49 +0200, Grzexs napisał(a):

    > A nie możesz od razu na https://login.vwbankdirect.pl/ ?

    To nic nie zmienia.