  • 301. Data: 2017-06-05 10:26:08
    Temat: Re: kredyty frankowe - podstawy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Nie ze szwajcarskiej drukarni? No nie wiem.
    >Albo może nie SWIFTem przysłane?

    Ze szwajcarskiej drukarni to na pewno nie, bo wiekszosc to juz zapisy
    w komputerach.

    Ale tak jak jest bankowa kreacja pieniadza w kazdym kraju, tak samo
    moga w tym kraju i franki "wyprodukowac".
    Albo i na rynku miedzynarodowym. Bez wiedzy Szwajcarii.

    >A to jest inna sprawa.

    Czyli spekulacyjna lokata a nie "bezpieczna waluta" :-P

    J.

  • 302. Data: 2017-06-05 10:31:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >Oczywiście.

    >Ze złym adresem?
    >No bo tak normalnie, to bank musi pozwać aktualnego właściciela,

    Pozwac ? ale o co, skoro bank nie mial z nim umowy ...

    >a ten może mu po prostu zapłacić i tyle.

    Miejmy nadzieje ... to nam jeszcze na koniec zostanie problem urzedu
    skarbowego ... bo jesli sie nie myle, to nastapila darowizna ...

    J.

  • 303. Data: 2017-06-05 10:56:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-05 o 10:31, J.F. pisze:

    > Miejmy nadzieje ... to nam jeszcze na koniec zostanie problem urzedu
    > skarbowego ... bo jesli sie nie myle, to nastapila darowizna ...

    Jak zwykle się mylisz.

    --
    Liwiusz

  • 304. Data: 2017-06-05 11:45:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak zwykle się mylisz.

    To co nastapilo ?

    Bo X zaciagnal kredyt, Y go splacil, to co to jest ?

    J.

  • 305. Data: 2017-06-05 11:49:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-05 o 11:45, J.F. pisze:

    > To co nastapilo ?
    >
    > Bo X zaciagnal kredyt, Y go splacil, to co to jest ?

    Czy zamiarem Y było daroawnie X tych pieniędzy?

    --
    Liwiusz

  • 306. Data: 2017-06-05 12:02:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy zamiarem Y było daroawnie X tych pieniędzy?

    No nie, w umowie wyraznie zapisano ze "X zobowiazuje sie do splaty
    pozostalej czesci kredytu".

    Myslisz, ze to US wystarczy ?

    J.

  • 307. Data: 2017-06-07 17:54:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Pozwac ? ale o co, skoro bank nie mial z nim umowy ...

    Ale "miał" z jego nieruchomością :-)

    Jak bank miałby dostać pieniądze za nieruchomość? Nie może tak sobie
    zwyczajnie pójść do komornika przecież, ani sam nie może urządzić
    licytacji.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 308. Data: 2017-06-08 16:06:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Krzysztof Halasa k...@p...waw.pl ...

    >To prosze nie argumentowac, ze algorytm był dobry bo ludzie daja rade
    >spłacac, Nie taki był zarzut wobec niego!

    Ale zarzucales, ze banki wymuszaly "złą" decyzje u klienta przez
    manipulowanie zdolnoscia kredytowa ... jak widac zdolnosc kredytowa
    dobrze oszacowaly, przynajmniej dla frankowych kredytow, tzn dla
    wiekszosci z nich.

    J.