  • 1. Data: 2017-05-22 21:10:16
    Temat: Banki a spadek
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Zmarły pozostawił konto w banku. Typowe, prawda? To teraz porównajmy,
    jak procedują różne banki.

    1. WBK
    - Dzień dobry, tu mam akty zgonu i nabycia spadku, tu u was pan N. miał
    konto, chcę swój spadek.
    - Ależ oczywiście, klik, klik, jest takie konto, na koncie jest kwota X
    złotych, (kwity idą na skaner), proszę wypełnić to, to i to, podać numer
    konta, powiedzieć drugiemu spadkobiercy, że też musi przyjść podpisać.
    Drugi spadkobierca przychodzi, podpisuje (tu się okazała konieczność
    drugiej wizyty obydwu, ale to dlatego, że spadkobiercy nie przynieśli
    wszystkich kwitów naraz).

    Po 2-3 dniach pieniądze są na koncie.

    2. BGŻ
    - Dzień dobry, tu mam akty zgonu i nabycia spadku, tu u was pan N. miał
    konto, chcę swój spadek.
    - To ja sobie skseruję te papiery i w ciągu dwóch tygodni poinformujemy,
    czy w ogóle jest jakieś konto i czy są jakieś pieniądze, a na razie nic
    nie powiem, bo nie.

    Pani gdzieś te papierowe ksera zaniesie? Pocztą wyśle? No wypisz wymaluj
    procedura jak w PKO w 1984, kiedy zmarła moja babcia.

    MJ

  • 2. Data: 2017-05-22 22:11:04
    Temat: Re: [OT ]Banki a spadek
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Jankowski w

    > No wypisz wymaluj
    > procedura jak w PKO w 1984, kiedy zmarła moja babcia.

    Moja zmarła w 1986, ale urodziła sie w 1897...

    ale ja nie o zmarłych, tylko:

    może byśmy kilka grup w hierarchii pl.* zamknęli/spacyfikowali pomijając
    procedury rodem z początków usenetu? ;-)
    Na początek pl.pregierz w celach testowych do moderacji (nie auto, tylko bez
    moderwatora) przez jakiś czas/miesiąc?

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-05-23 01:26:45
    Temat: Re: Banki a spadek
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To masz fart, że nie mille...

    -----

  • 4. Data: 2017-05-23 21:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    Inne porównanie

    PKO BP / PKO SA

    - Dzien dobry, chciałbym zrobić 5 wpłat.
    - jaka łączna kwota?
    - moze pani zliczyc, tu sa oddzielne kwoty
    - oczywiście >zliczone> poprosze pieniadze. <liczenie> Zgadza się, juz
    drukuje potwierdzenia.

    Całosc w zaleznosci od kwot kilka minut.

    Millenium
    - dzien dobry, chciałbym zrobić 5 wpłat.
    - oczywiście, poprosze pierwsza kwote oraz pieniadze do pierwszej wpłay.
    <liczenie, wpisywanie do komputera włacznie z nominałami, również bilon,
    drukowanie potwierdzenia, podpisywanie, chowanie do sejfu!, oddanie
    potwierdzenia, wydanie reszty)
    - poprosze o drugą kwote i pieniadze

    Itd - czas - pol godziny...

    A potem się dziwia ze ciągle maja kolejke przy obsłudze kasowej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 5. Data: 2017-05-27 06:36:47
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/22/2017 2:10 PM, Michał Jankowski wrote:
> [...]
    >
    > Pani gdzieś te papierowe ksera zaniesie? Pocztą wyśle? No wypisz wymaluj
    > procedura jak w PKO w 1984, kiedy zmarła moja babcia.

    no coz mamy dowolnosc w wyborze gdzie chcemy zalozyc konto.

  • 6. Data: 2017-05-27 18:52:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To prawda, najpierw powinniśmy poprosić o opinię naszych przyszłych spadkobierców
    ;-))

    -----